Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstellen HMW

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Re: HMW

Bericht door rene.jager »

HMW schreef:Watn reakties over die scholen.Wist niet dat dat zo moeilijk was. Ja er bin genoeg hollander die de stap gezet hebben. ben er ook weer wat terug kom maar dat was uit denemarken geloof ik. We lazen dat over die groen kaarten maar als ie investeren is dat niet zo moeilik vertellen hier.
Mensen hierin de buurdt ben er 4 jaar gelden henne gaan en hebben al zo n kaart ook boeren.
Woar kom 'ie vort HMW? Oet oost'n van 't laand? 8)
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Lieve deugd, wat een dialectje! :roll:
Ik probeer er nog de juiste klank bij te bedenken...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Afbeelding
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Is er ook een mogelijkheid tot ondertiteling, hier? ;)
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ah, beetje rustig lezen, dan komen we er wel uit. Gewoon dat hij opkijkt van de reacties over de scholen, dat een greencard niet zo'n probleem is als je genoeg investeert, dat er genoeg boeren zijn die zo'n ding hebben. Mensen uit de buurt, die er vier jaar geleden heen gegaan zijn. :lol:

Maar even serieus: ik vind het gewoon heel leuk om dit te volgen. Dat boerenhart blijft erin zitten hoor!
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Och, ik kon het prima volgen hoor. Je moet eens iemand West Fries horen praten bij ons in de buurt. Ik ben West Fries, maar die taal spreek ik niet :-). Als ik dialect zeg krijg ik een schop van de enthousiaste boeren in de buurt.
- Mike
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Michigan schreef:Och, ik kon het prima volgen hoor. Je moet eens iemand West Fries horen praten bij ons in de buurt. Ik ben West Fries, maar die taal spreek ik niet :-). Als ik dialect zeg krijg ik een schop van de enthousiaste boeren in de buurt.
TAAL ?!? Zouden ze wel willen... :wink:

Groeten,
Een ras-echte-Westfries uit Deventer... :D
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

nieuwenoord schreef: Dat laatste is dus precies wat wij ons afvragen. Hoe heb jij de aansluiting van de MAS naar de HAS ervaren? In principe moet hij die stap zo kunnen maken, alleen hebben wij het idee dat er op deze MAS heel veel 'aangerommeld' wordt. Hij zit op het Wellant College in Gorinchem en is de eerste lichting van wat ze daar 'Selfmade' noemen. En het is ook grotendeels 'zoek het zelf maar uit'. Hij weet ook niet welke richting hij nou in wil, maar dat lijkt me niet zo'n ramp als je toch daarna nog HAS gaat doen. Hou het maar lekker breed.
De HAS is ook heeeel veel zelfstandig werken en in de eerste 2 jaar heb je heel veel PGO (probleem gestuurd onderwijs)
Ik vond de MAS ook rommelig en dan is de HAS wel wat beter gestructureerd.
Ik heb niet het idee dat ik de HAS beter kon halen omdat ik de MAS gedaan heb......heb weinig gehad aan de kennis van de MAS.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer