Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe Speakingtongues in Amerika terecht kwam

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Petra/VS schreef:IMNSHO ;).
In my noble .... .... opinion?
Sandy
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Sandy schreef:
Petra/VS schreef:IMNSHO ;).
In my noble .... .... opinion?
In My Not So Humble Opinion
Life is good in the Tarheel State.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Marcel schreef: In My Not So Humble Opinion
Ah, Ik kwam er al niet uit : ))
Sandy
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Petra/VS schreef:Nee, er is geen probleem, ik heb recht op de dubbele nationaliteit, ik moet "alleen" aantonen, dat ik getrouwd ben met iemand van dezelfde nationaliteit. Maar daarvoor zijn allerlei documenten nodig, die niet makkelijk te verkrijgen zijn en die dan ook nog eens geauthenticeerd moeten worden. Terwijl een NL geboortebewijs (en al zeker een paspoort, dat pas drie jaar verlopen is) en een marriage certificate al voldoende zou moeten zijn, IMNSHO ;).
okee, jij hebt dan een andere procedure. de mijne was grappig. ik had nl recht op nederlanderschap als oud-nederlander, maar zolang ik in het land van mijn nationaliteit woonde kon ik het niet aanvragen. waarschijnlijk omdat die categorie bedoeld is voor mensen die van de emigratie willen afzien en ze dus niet willen dat je in beide landen woont. maar er zijn idd een heleboel verschillende regels, procedures die echt overbodig lijken (aan beide kanten overigens).

succes met het verdere verloop.
SEEING IS BELIEVING
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer