Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

allochtoon nu ook hier

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: allochtoon nu ook hier

Bericht door Dento »

Niet elke keer kritiek uiten zodra de mogelijkheid daartoe zich voordoet maar het gewoon eens laten gaan is ook niet moeilijk, en kan ook geen kwaad.

En ik heb de indruk dat onder sommige leden de indruk bestaat dat de acties die wij meestal na uitgebreid overleg veel lichtzinniger worden uitgevoerd dan werkelijk het geval is, en dat er onnodig veel vraagtekends worden gezet.
Coyote schreef:Denk zelfs dat deze manier van sympathie oproepen averechts werkt. Kan er beter eens gezegd worden dat moderators net mensen zijn en ook wel eens een foutje maken... :wink: Komt toch een stuk sympathieker over? :thumbup:

Iedereen weet wel dat het voor een mod niet altijd even makkelijk is maar met hoor en wederhoor bereik je meer. :)
Wie heeft het hier over sympathie oproepen? Sandy impliceert dat, hetgeen overigens nergens op gebaseerd is, en vervolgens wordt dit als zijnde waarheid overgenomen. De opmerking die ik plaatste - overigens ook in overleg geplaatst - was puur een constatering vanuit het mod-team, en heeft werkelijk niets met sympathie oproepen te maken, dus ga asjeblieft niet iets lezen dat er niet is.

Verder: als iedereen toch weet dat mods mensen zijn, en dat foutjes kunnen gebeuren, waarom kan het dan niet als zodanig worden geaccepteerd, in plaats van elke keer van een mug een olifant te maken?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dento schreef:Verder: als iedereen toch weet dat mods mensen zijn, en dat foutjes kunnen gebeuren, waarom kan het dan niet als zodanig worden geaccepteerd, in plaats van elke keer van een mug een olifant te maken?
Dat is waar. En zeggen dat je misschien wat overmoedig was door iets weg te halen waarvan je het nut niet in zag, zal je menselijkheid alleen maar verder beklemtonen, waardoor muggen ook niet zo snel de neiging hebben om tot olifanten uit te groeien.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

En nog even toevoegen dat ik soms wel eens denk, als ik bepaalde dingen zie gebeuren op het forum "Nog maar goed dat ik nu geen mod meer ben, want hier zou weer veel tijd in kruipen, met van gedachten wisselen tussen mods en trachten een knoop door te hakken die zo goed als mogelijk is voor het forum.". Ik benijd jullie niet. Wat dat betreft mis ik het moderator zijn geen moment!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

@ Dento: Je mag het dan niet zo bedoelen, kennelijk komt het wel zo over op sommigen.

Precies Elke, zo bedoelde ik het stukje menselijkheid. :thumbup:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Ik hoef geen sympathie hoor, maar deze discussie komt telkens keer weer terug.
Dat komt over alsof alle mod acties constant in de gaten gehouden worden.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Stan,

Ik vind je een lieve jongen. :3some: :angel13:
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Ik voel me nu als een facebookaandachtstrekker, dat was zeker de bedoeling niet.
Ben het ook zo moe om dan in zo'n discussies altijd je woorden te moeten wikken en wegen.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Dento schreef:Niet elke keer kritiek uiten zodra de mogelijkheid daartoe zich voordoet maar het gewoon eens laten gaan is ook niet moeilijk, en kan ook geen kwaad.
{knip}
Verder: als iedereen toch weet dat mods mensen zijn, en dat foutjes kunnen gebeuren, waarom kan het dan niet als zodanig worden geaccepteerd, in plaats van elke keer van een mug een olifant te maken?
Ik vind dat je een beetje doorslaat Dento..... Je moet 'vragen' niet verwarren met 'kritiek'. Bovendien kritiek kan ook constructief zijn. De opmerking van 'elke keer van een van een mug een olifant maken' vind ik ook wat kleinerend. we zijn toch geen kleuters.. moeten we dan nog meer op eieren lopen? Het lijkt wel alsof (enkelen van) het modteam zich enorm ondergewaardeerd voelt. Spreek je nu voor het gehele modteam, of voor jezelf? Ik heb dit nooit eerder zo gesignaleerd en zou dat wel jammer vinden als dat gevoel heerst.
kastelke schreef:Dat is waar. En zeggen dat je misschien wat overmoedig was door iets weg te halen waarvan je het nut niet in zag, zal je menselijkheid alleen maar verder beklemtonen, waardoor muggen ook niet zo snel de neiging hebben om tot olifanten uit te groeien.
Precies .. want wat betreft van een mug een olifant maken, vind ik juist eerder van de andere kant..
Sandy
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Stan.Gobien schreef:Ben het ook zo moe om dan in zo'n discussies altijd je woorden te moeten wikken en wegen.
Dat is inherent aan het forum en vaak ook zo moeilijk ten opzichte van een face to face gesprek. Ook mijn opmerkingen zullen niet altijd positief opgevat worden terwijl ik alleen maar het beste voor heb met het forum.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

om dan in zo'n discussies altijd je woorden te moeten wikken en wegen.
Dat vind ik de grootste uitdaging van geschreven communicatie! Ik merk dat ik soms veel meer woorden gebruik om iets duidelijk te maken, gewoonweg omdat ik niet zou willen dat het fout geinterpreteerd wordt.
Elke
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Als iedereen gewoon normaal met elkaar omgaat hoeft niemand z'n woorden te wikken en te wegen. Op een forum heb je nu eenmaal allerlei discussies met verschillende mensen en verschillende meningen. Als je niet tegen iemand anders z'n mening kunt, heb je i.m.o. niets op een forum te zoeken.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

kastelke schreef:Dat vind ik de grootste uitdaging van geschreven communicatie! Ik merk dat ik soms veel meer woorden gebruik om iets duidelijk te maken, gewoonweg omdat ik niet zou willen dat het fout geinterpreteerd wordt.
Ik ook en dan merk ik dat het niet goed uit de verf komt met te veel woorden en pas ik het weer aan. Vandaar dat ik mijn berichten vaak nog edit.

Maar goed.. ik heb in ieder geval geleerd dat je mag quoten uit het laatste bericht, mits je alleen de delen meeneemt die echt relevant zijn. ;)
Sandy
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Zouden we dan hiermee kunnen eindigen met een positieve noot.
De regels wat betreft quoten zijn even verduidelijkt, moderators zijn ook mensen en verplaatsen soms een bericht dat achteraf gezien misschien beter had blijven staan. Slaapwel.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Vind ik een prima idee ... Welterusten :thumbup:
Sandy
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer