Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Duiveltje16: Mag ik mij even voorstellen!!!!
-
- Amerika-ontdekker
Re: Duiveltje16: Mag ik mij even voorstellen!!!!
Er is geen omgangsregeling maar we hebben beiden nog gezag over de kids. Alleen interresseert het hem niks behalve dat ik voor alles toestemming moet vragen wat de kids betreft dus ook het meenemen naar Amerika. Maar die hele zaak is in behandeling bij de advocaat omdat de kids het verder wel gehad hebben met hun vader.
Mijn kids willen in de toekomst toch al niet in Nederland blijven en of dat nu naar Amerika is of niet, dat laat ik aan hun over (tenminste de oudere kids). Ze zijn van alles op de hoogte dus voor hun is de keus om te gaan niet moeilijk. De 2 jongste die zou ik natuurlijk ook niet achterlaten want die raken al in paniek als ik er een paar dagen niet zou zijn.
Maar dat is allemaal toekomst en nu nog niet aan de orde, eerst eens kijken of ik over een poosje een nieuwe poging ga wagen. Mij lijkt als ze iemand met een strafblad die nog in de proefperiode zit afwijzen en na een poos toch dat visum toekennen dat ik toch ook nog een kans moet maken ...tenminste daar hoop ik toch op.Je weet maar nooit!!!
Liefs
Duiveltje
Mijn kids willen in de toekomst toch al niet in Nederland blijven en of dat nu naar Amerika is of niet, dat laat ik aan hun over (tenminste de oudere kids). Ze zijn van alles op de hoogte dus voor hun is de keus om te gaan niet moeilijk. De 2 jongste die zou ik natuurlijk ook niet achterlaten want die raken al in paniek als ik er een paar dagen niet zou zijn.
Maar dat is allemaal toekomst en nu nog niet aan de orde, eerst eens kijken of ik over een poosje een nieuwe poging ga wagen. Mij lijkt als ze iemand met een strafblad die nog in de proefperiode zit afwijzen en na een poos toch dat visum toekennen dat ik toch ook nog een kans moet maken ...tenminste daar hoop ik toch op.Je weet maar nooit!!!
Liefs
Duiveltje
-
- Amerika-ontdekker
Hey Dutchie,
I will never loose my faith,ik ben een vechtertje dus ik geef niet zo gauw op.Thanks girl!!
liefs
Duiveltje
I will never loose my faith,ik ben een vechtertje dus ik geef niet zo gauw op.Thanks girl!!
liefs
Duiveltje
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Duiveltje, ik wens je veel succes, en ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden!
Als je een nieuwe aanvraag doet, tracht dan vooral vanuit hun standpunt de dingen te bekijken: zij gaan er van uit dat jij niet zomaar wat vakantie wilt houden in hun land, en dat je een poging zal doen om er te willen blijven. Het is aan jou om aan te gaan tonen dat dat niet is. Wat lang niet altijd makkelijk is...
Als je een nieuwe aanvraag doet, tracht dan vooral vanuit hun standpunt de dingen te bekijken: zij gaan er van uit dat jij niet zomaar wat vakantie wilt houden in hun land, en dat je een poging zal doen om er te willen blijven. Het is aan jou om aan te gaan tonen dat dat niet is. Wat lang niet altijd makkelijk is...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-ontdekker
Hey Kastelke,
Dat heb ik idd al ondervonden en ik snap heel goed wat je wil zeggen. Ik ga jullie wel op de hoogte houden maar voorlopig kan ik toch niet gaan vanwege andere belangrijke verplichtingen, maar opgeven doe ik zeker niet. Als ik ergens voor ga dan ga ik er ook voor 100% voor.
Thanks and i will keep you informed.
Groetjes uit het zuiden
Duiveltje
Dat heb ik idd al ondervonden en ik snap heel goed wat je wil zeggen. Ik ga jullie wel op de hoogte houden maar voorlopig kan ik toch niet gaan vanwege andere belangrijke verplichtingen, maar opgeven doe ik zeker niet. Als ik ergens voor ga dan ga ik er ook voor 100% voor.
Thanks and i will keep you informed.
Groetjes uit het zuiden
Duiveltje
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Bij ons ging het ook om een toeristenvisum, echter was ons plan om een jaar te gaan, dus ander scenario dat die van Duiveltje. Door omstandigheden moest ik later dan mijn partner naar het consulaat, daar kreeg ik te horen dat, omdat ik geen baan meer zou hebben, geld tot mijn beschikking moest hebben. Op mijn rekening stond destijds een bedrag van ongeveer 20.000 euro. Dat leek mij meer dan genoeg, maar de persoon die ik sprak zei dat ik maar beter meer tot mijn beschikking kon hebben. Ik vertelde dat mijn partner natuurlijk ook nog geld tot zijn beschikking zou hebben zodat het totaal bedrag veel hoger zou zijn. Ik kreeg uitdrukelijk te horen dat ik pas in Amerika te horen zou krijgen hoe lang ik zou mogen blijven. Uiteindelijk hebben wij meteen een jaar visum gekregen ipv de standaard zes maanden, die de meesten krijgen.Dutchie83 schreef:Ging het bij jou ook om een toeristenvisum? En wat voor bedrag vroegen ze dat je tot je beschikking moest hebben??
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder