Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ook maar even voorstellen dan, JuJules
Ook maar even voorstellen dan, JuJules
hoi
Laatst gewijzigd door JuJules op 10 aug 2007, 10:26, 2 keer totaal gewijzigd.
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Welkom terug!
Onder welke accounts heb je gepost? Dan kunnen we eventueel nog wat gaan lezen, zodat we (weer) weten wie je bent.
Waar in Amerika heb je die 7 maanden gezeten?
Onder welke accounts heb je gepost? Dan kunnen we eventueel nog wat gaan lezen, zodat we (weer) weten wie je bent.
Waar in Amerika heb je die 7 maanden gezeten?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Ook maar even voorstellen dan, JuJules
Jules,JuJules schreef:Ik heet Jules, heb al onder vele accounts vroeger hier gepost,
Welkom terug!
Note als Mod: Het is niet de bedoeling om steeds opnieuw een account te openen. Per forumlid is slechts één account toegestaan, zie regel 7 van de forumregels. Ik zie dat je op dit moment nog een actief account hebt (voor het laatst gepost op 19 maart jl.). Die ga ik sluiten.
Roland