Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ik ben Carmen!
-
- Amerika-ontdekker
ik ben Carmen!
Hi iedereen!
Ik ben Carmen, ben 14 jaar oud, en hou heel veel van Amerika en Amerikanen.
Ik zit in 3 vmbo TL en ga hierna HAVO doen, en daarna filmacademie (voor camera of montage)
Als ik mijn HAVO klaar heb, wil ik een studenten uitwisselingsproject in Amerika doen.
Ik ben er nog nooit geweest, maar spreek dagelijks met Amerikanen hier in NL, maar ook op msn.
Ik volg ook alle Amerikaanse baseball wedstrijden, en kan niet wachten tot The World Series!
Ik ben sinds m´n 12de bezig met Amerika (cultuur, taal, topografie etc.)
En ook al ben ik nooit in de USA geweest, ik wil er toch ongelovelijk graag wonen.(ter inspiratie van wat ik allemaal over het land gelezen heb)
Moet nog wel zeker minimaal 10 jaar wachten, maar ik vind dat ik niet vroeg genoeg kan beginnen met "voorbereiden"(school, kennis etc.)
cheers
Carmen
Ik ben Carmen, ben 14 jaar oud, en hou heel veel van Amerika en Amerikanen.
Ik zit in 3 vmbo TL en ga hierna HAVO doen, en daarna filmacademie (voor camera of montage)
Als ik mijn HAVO klaar heb, wil ik een studenten uitwisselingsproject in Amerika doen.
Ik ben er nog nooit geweest, maar spreek dagelijks met Amerikanen hier in NL, maar ook op msn.
Ik volg ook alle Amerikaanse baseball wedstrijden, en kan niet wachten tot The World Series!
Ik ben sinds m´n 12de bezig met Amerika (cultuur, taal, topografie etc.)
En ook al ben ik nooit in de USA geweest, ik wil er toch ongelovelijk graag wonen.(ter inspiratie van wat ik allemaal over het land gelezen heb)
Moet nog wel zeker minimaal 10 jaar wachten, maar ik vind dat ik niet vroeg genoeg kan beginnen met "voorbereiden"(school, kennis etc.)
cheers
Carmen
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-ontdekker