Hallo,
Ik ben ingeping de schoonzus van Esther die haar is ontnomen omdat ik zonodig bij mijn man wilde zijn . Ik woon nu al een half jaar hier in The States en mis Nederland (vooral mijn schoonzus) best wel. Ik hoop haar gauw weer te kunnen bezoeken. Zodat we weer lekker kunnen lachen ,gieren en brullen. Voorlopig houden we het contact maar op deze manier .
*edit moderator:
ik heb de onderwerpsregel aangepast, zodat deze duidelijker is
ingeping schreef:Hallo,
Ik ben ingeping de schoonzus van Esther die haar is ontnomen omdat ik zonodig bij mijn man wilde zijn . Ik woon nu al een half jaar hier in The States en mis Nederland (vooral mijn schoonzus) best wel. Ik hoop haar gauw weer te kunnen bezoeken. Zodat we weer lekker kunnen lachen ,gieren en brullen. Voorlopig houden we het contact maar op deze manier .
Hahaha, daar zijn we dan met ons goeie gedrag. Nu zullen we hier even huishouden, jij vanuit Amerika en ik vanuit ons kouwe kikkerlandje.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.