Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: KarinZ
Even voorstellen: KarinZ
hallo,
een tijdje geleden had ik me al aangemeld omdat mijn man zou worden overgeplaatst naar NYC. Inmiddels zijn we afgelopen zaterdag gearriveerd en wonen nu tijdelijk in een hotel tot dat onze container arriveert. Dan gaan we naar ons huis in New Jersey.
Ik ben dus Karin en tot ik hier arriveerde woonde mijn man, dochter en ik in Ierland. Daar hebben we de afgelopen 5,5 jaar gewoond. Inmiddels zijn we alweer ruim 18 jaar uit Nederland weg en door het werk van mijn man worden we regelmatig overgeplaatst maar nu voor het eerst naar Amerika.
groetjes uit NYC!
Karin
een tijdje geleden had ik me al aangemeld omdat mijn man zou worden overgeplaatst naar NYC. Inmiddels zijn we afgelopen zaterdag gearriveerd en wonen nu tijdelijk in een hotel tot dat onze container arriveert. Dan gaan we naar ons huis in New Jersey.
Ik ben dus Karin en tot ik hier arriveerde woonde mijn man, dochter en ik in Ierland. Daar hebben we de afgelopen 5,5 jaar gewoond. Inmiddels zijn we alweer ruim 18 jaar uit Nederland weg en door het werk van mijn man worden we regelmatig overgeplaatst maar nu voor het eerst naar Amerika.
groetjes uit NYC!
Karin
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Even voorstellen: KarinZ
Karin,
Van harte welkom op dit forum. Ik wens je veel succes en geluk in je nieuwe vaderland.
Hopelijk hou je ons een beetje op de hoogte van je bevindingen in Amerika.
Gr. Marjan
Van harte welkom op dit forum. Ik wens je veel succes en geluk in je nieuwe vaderland.
Hopelijk hou je ons een beetje op de hoogte van je bevindingen in Amerika.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Karin, heel veel plezier in New Jersey! Heb je inmiddels een huis gekocht? In welke county ga je wonen?
Je kan in ieder geval weekendjes in New York City doorbrengen. Lijkt me heerlijk!
Ga jij daar ook werken?
Heb je al overwogen om een blog bij te houden? Wij zijn in ieder geval geboeid door Amerika, en verder denk ik ook dat het heel interessant is om jullie indrukken -als ervaren internationals- te leren kennen.
Ik hoop in ieder geval dat je ons hier op de hoogte houdt.
Je kan in ieder geval weekendjes in New York City doorbrengen. Lijkt me heerlijk!
Ga jij daar ook werken?
Heb je al overwogen om een blog bij te houden? Wij zijn in ieder geval geboeid door Amerika, en verder denk ik ook dat het heel interessant is om jullie indrukken -als ervaren internationals- te leren kennen.
Ik hoop in ieder geval dat je ons hier op de hoogte houdt.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Welkom op het forum en heel veel plezier en succes met het wennen in NJ.
Gr. Jolanda
Gr. Jolanda
-
- Amerikakenner
Wat leuk om nu levenservaring op de doen in de States. Ierland zal trouwens ook wel geweldig zijn geweest.
Veel plezier daar!!
Veel plezier daar!!
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6

Welkom op het forum!

Groetjes van Marloes
- Albert
- Amerikafan
- Partner van: Nieuwenoord
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:

Welkom op het forum
Albertje Kretiek Himself
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Heeeee, Karin... :dance:
Welkom hier!
groetjes, Ineke (ja, dié
)
PS zag nu pas dat je je aangemeld had
Welkom hier!
groetjes, Ineke (ja, dié

- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Hoi,
Ook namens mij van harte welkom op het forum !
Ook namens mij van harte welkom op het forum !
-
- Amerika-expert
Ohhhh en ik was nog laterderderderIneke schreef:Heeeee, Karin... :dance:
Welkom hier!
groetjes, Ineke (ja, dié)

Welkom hier hoor!
En sterkte met de laatste loodjes in jullie huis en succes met de dozen strakjes.
Groetjes uit North Carolina
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Karin,KarinZ schreef:hallo,
groetjes uit NYC!
Karin
Jee, ook ik zie je introductie nu pas! Wij "kennen" elkaar al jaren en ik vind het heel leuk, dat je dit forum hebt gevonden! Wie weet kunnen we, nu we relatief dicht bij elkaar wonen, elkaar eens ontmoeten. Sylvia woont hier ook dichtbij, dus misschien kunnen we met zijn drieen iets afspreken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith