Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ik ben Teunie en dol op Amerika!!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Teunie
Amerika-ontdekker

Ik ben Teunie en dol op Amerika!!

Bericht door Teunie »

Hoi hoi,

Mijn naam is Teunie en ik ben echt gek op Amerika. Ik ben vorig jaar met een stel vrienden (in totaal met zijn 6en) Naar het Zuid-Westen van Amerika geweest. Dat was echt een super reis. We hebben daar veel gezien en ik heb nog nooit zoveel indrukken opgedaan in 3 weken!! Als je meer over deze reis wilt zien, kun je wel eens een kijkje nemen op usa07.punt.nl want daarop hebben we bijna iedere dag foto's en onze ervaringen gezet.

Komende zomer ga ik voor 2 weken een rondreis maken in Florida samen met 2 vrienden. Daar kijk ik natuurlijk weer enorm naar uit. Ik denk wel dat de vorige vakantie in Zuid-West Amerika mooier is, omdat je daar veel meer natuur enzo meemaakt, maar ik verwacht van komende vakantie ook wel een heleboel plezier en ervaringen. We zullen zien!!

Het lijkt mij ook nog wel eens mooi om naar New-York en Washington etc. te gaan, maar aangezien ik nog student ben moet dat denk ik nog wel even wachten. :-)

Groetjes Teunie

***Opmerking moderator:
Teunie, ik heb de grootte van je letters en de kleur even aangepast naar "normaal". Zoals je merkt kwamen er -begrijpelijk- opmerkingen over.
Indien jij slechtziende bent en het voor jou handiger is om zo'n hele grote letters te gebruiken, geef me dan een seintje, dan passen we het terug aan.

Elke***
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Ik ben Teunie en dol op Amerika!!

Bericht door sachasenne »

Welkom op het forum !

Ik moet zeggen dat je post nogal 'overweldigend' is :)

Carine
Groetjes,
Carine
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Ik ben Teunie en dol op Amerika!!

Bericht door phillybilly »

SOW wat een letters... haha

anyway: welkom op het forum :dance:
lelie
Amerika-expert