Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuwe (Belgische) leden, fred&emmy
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Nieuwe (Belgische) leden, fred&emmy
Hi,
Wij zijn een gehuwd gepensioneerd koppel van 62/61 jaar uit Antwerpen en wonen(woonden) al 15 jaar in Frankrijk tegen St Tropez. We toeren al zowat meer dan 1 jaar door VSA,Canada en (kort) Mexico.
We waren voor de 1ste maal in de States in 2000, in Florida. Mijn vrouw wou, voor de grap, onze baas zijn koffers dragen tijdens zijn reis naar Amerika. Hij gaf ons de sleutels van zijn appartementje in Napels. Iets met uitzicht op de Golf van Mexico, 4 slpkmrs met kingsizebeds en bad, whirlpool etc.. En de bediende had de ijskast goed gevuld. Je snapt het al zo'n appartementje dat eigenlijk iedereen (behalve wij) heeft.
Goed dat was dus in Florida, we hadden er een wagen gehuurd en zijn tot Orlando en N Orleans geweest.
De 2de maal hebben we in LA een camper(tje) gehuurd en hebben verschillende N Parken bezocht, ook L Vegas, en zijn daarna enkele dagen in SF gebleven (de mooiste stad in de wereld en omstreken). Vanaf dan was zelfs men vrouw verliefd geworden op de States.
Vorig jaar 1 mei op pensioen, en 19 juni zaten we al in de States voor onbepaalde tijd (3-4jaar) met onze eigen camper die we van Antwerpen naar Nework/NJ verscheept hebben. Wij zijn met de vlieger gegaan (Cont Airways) en hebben onze hond (bearded collie) meegenomen. We hebben een visa voor 10j maar mogen aansluitend slechts 6m in de VSA blijven, geen probleem want de bedoeling was, in de zomer naar Canada te gaan en in de winter naar Mexico.
Ja hoe moet ik het nog zeggen? Jullie weten het al! Een hele hoop mensen die hier nog niet geweest zijn hebben de nodige commentaar over de States (soms misschien niet onterecht) maar iedereen die hier geweest is wil er zo snel mogelijk terug naar toe.
We zitten niet altijd op het net wegens te druk uiteraard (gepensioneerden, weet je), maar we willen af en toe toch wel graag op dit forum meespelen.
Groetjes en tot hores, Emmy & Fred
Wij zijn een gehuwd gepensioneerd koppel van 62/61 jaar uit Antwerpen en wonen(woonden) al 15 jaar in Frankrijk tegen St Tropez. We toeren al zowat meer dan 1 jaar door VSA,Canada en (kort) Mexico.
We waren voor de 1ste maal in de States in 2000, in Florida. Mijn vrouw wou, voor de grap, onze baas zijn koffers dragen tijdens zijn reis naar Amerika. Hij gaf ons de sleutels van zijn appartementje in Napels. Iets met uitzicht op de Golf van Mexico, 4 slpkmrs met kingsizebeds en bad, whirlpool etc.. En de bediende had de ijskast goed gevuld. Je snapt het al zo'n appartementje dat eigenlijk iedereen (behalve wij) heeft.
Goed dat was dus in Florida, we hadden er een wagen gehuurd en zijn tot Orlando en N Orleans geweest.
De 2de maal hebben we in LA een camper(tje) gehuurd en hebben verschillende N Parken bezocht, ook L Vegas, en zijn daarna enkele dagen in SF gebleven (de mooiste stad in de wereld en omstreken). Vanaf dan was zelfs men vrouw verliefd geworden op de States.
Vorig jaar 1 mei op pensioen, en 19 juni zaten we al in de States voor onbepaalde tijd (3-4jaar) met onze eigen camper die we van Antwerpen naar Nework/NJ verscheept hebben. Wij zijn met de vlieger gegaan (Cont Airways) en hebben onze hond (bearded collie) meegenomen. We hebben een visa voor 10j maar mogen aansluitend slechts 6m in de VSA blijven, geen probleem want de bedoeling was, in de zomer naar Canada te gaan en in de winter naar Mexico.
Ja hoe moet ik het nog zeggen? Jullie weten het al! Een hele hoop mensen die hier nog niet geweest zijn hebben de nodige commentaar over de States (soms misschien niet onterecht) maar iedereen die hier geweest is wil er zo snel mogelijk terug naar toe.
We zitten niet altijd op het net wegens te druk uiteraard (gepensioneerden, weet je), maar we willen af en toe toch wel graag op dit forum meespelen.
Groetjes en tot hores, Emmy & Fred
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Nieuwe (Belgische) leden, fred&emmy
:welcome: Fred en Emmy op dit zeer informative forum.
zo te lezen kunnen jullie waarschijnlijk meer tips geven dan dat je er zelf om vragen.
Heb gelijk een vraagje, houden jullie een weblog of iets dergelijks bij over jullie reis en zo ja zou je dan een link hiernaar willen plaatsen, ik denk dat verschillende mensen jullie graag (virtueel) willen volgen.
Rob
zo te lezen kunnen jullie waarschijnlijk meer tips geven dan dat je er zelf om vragen.
Heb gelijk een vraagje, houden jullie een weblog of iets dergelijks bij over jullie reis en zo ja zou je dan een link hiernaar willen plaatsen, ik denk dat verschillende mensen jullie graag (virtueel) willen volgen.
Rob
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Fred en Emmy,
Ook namens mij van harte welkom op dit forum. Bedankt voor het voorstellen en de toelichting die jullie gegeven hebben. Klinkt bijzonder interessant. Ik ben ook erg benieuwd of jullie ergens een reisverslag hebben geplaatst en anders zou het mooi als jullie wat meer details over jullie verblijf daar willen vertellen.
Gr. Marjan
Ook namens mij van harte welkom op dit forum. Bedankt voor het voorstellen en de toelichting die jullie gegeven hebben. Klinkt bijzonder interessant. Ik ben ook erg benieuwd of jullie ergens een reisverslag hebben geplaatst en anders zou het mooi als jullie wat meer details over jullie verblijf daar willen vertellen.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik sluit me graag aan bij Marjan en Rob. Als echte camper- en Amerikaliefhebber ben ik heel benieuwd naar jullie leven daar! Welkom!
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Graag gedaan Rob (en bedankt voor je reaktie)
Voor onze blog hoef je hier maar te klikken --> http://www.blogger.com/home?pli=1
En voor onze foto's click--> http://www.flickr.com/photos/14365866@N07/
We hopen dat je er wat tijd voor neemt! Want men vrouw heeft af en toe de schrijfwoede (dan moet ze niet kuisen) en ik maak nogal wat foto's (dan moet ik niet helpen).
Greetz
Fred
Voor onze blog hoef je hier maar te klikken --> http://www.blogger.com/home?pli=1
En voor onze foto's click--> http://www.flickr.com/photos/14365866@N07/
We hopen dat je er wat tijd voor neemt! Want men vrouw heeft af en toe de schrijfwoede (dan moet ze niet kuisen) en ik maak nogal wat foto's (dan moet ik niet helpen).
Greetz
Fred
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Via deze link kom je op de inlogpagina van blogger.com en niet op jullie weblogfred.emmy schreef:Graag gedaan Rob (en bedankt voor je reaktie)
Greetz
Fred
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Rob, ik hoop dat je me hier even kunt helpen?
Eigenlijk zou de link de volgende moeten zijn: http://fred-emmy.blogspot.com/
Ik meen me te herinneren dat een paar van onze vrienden hiermee niet terecht konden, waarna ik van een vriend de raad kreeg de link te gebruiken die ik eerder opgaf, en dat scheen te lukken?
Nu ben ik geen computerkrak dus ??
En is men link naar de fotos goed?
Thks for help
Fred
Eigenlijk zou de link de volgende moeten zijn: http://fred-emmy.blogspot.com/
Ik meen me te herinneren dat een paar van onze vrienden hiermee niet terecht konden, waarna ik van een vriend de raad kreeg de link te gebruiken die ik eerder opgaf, en dat scheen te lukken?
Nu ben ik geen computerkrak dus ??
En is men link naar de fotos goed?
Thks for help
Fred
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
De laatste link werkt wel.
Mogelijk werkt de eerste link niet bij mij omdat ik zelf een bloggeraccount heb.
De foto link werkt wel goed.
Ga dit weekend eens op het gemak naar jullie reisverhaal kijken.
Rob
Mogelijk werkt de eerste link niet bij mij omdat ik zelf een bloggeraccount heb.
De foto link werkt wel goed.
Ga dit weekend eens op het gemak naar jullie reisverhaal kijken.
Rob
Wat heerlijk Fred en Emmy! Jullie doen precies wat ik als ik gepensioneerd ben ook wil doen. Ga binnenkort jullie blog lezen.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb al eens over jullie gelezen (via het andere forum?)
hadden jullie niet een citroen camper of zo? Gebroken voorruit aan de noord oost kust staat me bij?
hadden jullie niet een citroen camper of zo? Gebroken voorruit aan de noord oost kust staat me bij?
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hi Ed,ned in MO schreef:Ik heb al eens over jullie gelezen (via het andere forum?)
Je komt me bekend voor. Inderdaad Fleurette camper op Citroen. Geen voorruit kapot, gelukkig, maar wel een probleem in Canada met men injectie.
Stuk moest van Frankrijk komen en dat heeft 1 week geduurd, maar het werd in Digby N Scotia prof gerepareerd.
Groetjes
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sorry ik ken Ed niet 

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Sorry, NEDERLANDER in MISSOURI :beerchug:ned in MO schreef:Sorry ik ken Ed niet

-
- Amerika-expert
Hoi Fred & Emmy
Wat leuk jullie hier ook te zien.
Ook hier veel leesplezier gewenst.
En, nog bedankt voor het berichtje in mijn blog.
Knuf aan Jasmine
Wat leuk jullie hier ook te zien.
Ook hier veel leesplezier gewenst.
En, nog bedankt voor het berichtje in mijn blog.
Knuf aan Jasmine

- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6

Welkom op het forum!

Groetjes van Marloes
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Welkom, Fred en Emmy! Knap zeg, wat jullie doen. Je voert een droom van velen uit!
Ik heb je opgenomen in de lijst van Blogger in Amerika: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 391#p74391
Daar staan immers nog 2 websites van mensen die net als jullie voor lange tijd rondtrekken met de camper.
Ik heb je opgenomen in de lijst van Blogger in Amerika: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 391#p74391
Daar staan immers nog 2 websites van mensen die net als jullie voor lange tijd rondtrekken met de camper.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wat we doen is gewoon fantastisch! :dance: Bedankt om ons in je lijst op te nemen, we hebben daardoor alvast nieuwe interessante info gevonden.kastelke schreef:Welkom, Fred en Emmy! Knap zeg, wat jullie doen. Je voert een droom van velen uit!
Iedereen die van ons info wenst mog ons uiteraard ook kontakteren.
Greetz, Fred&Emmy :beerchug: