Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

nieuw lid: marianne

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
marianne en henk
Amerika-newbie

nieuw lid: marianne

Bericht door marianne en henk »

Voor het eerst op een forum, maar dit forum heeft mij al heel veel verder geholpen met de voorbereidingen van onze reis die wij al over 2 weekjes gaan maken,van 2 september tot 30 september 2008. Ik ben 48 en ben 9 jaar geleden voor het eerst naar Amerika geweest voor familiebezoek in LA. Sinds die tijd 4x geweest, maar steeds alleen LA en een keer naar SF en Joshua NP. Nu voor het eerst naar de NP. met camper! Henk is 61 en loopt wat moeilijk, dus we zullen ons moeten aanpassen. En we willen teveel in te korte tijd, helaas. Vooral de bomen zijn mijn grootste passie, daar hoop ik van te genieten in Yosemite!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: nieuw lid: marianne

Bericht door kastelke »

Welkom! Fijn dat je al heel wat nuttige info gevonden hebt op het forum! En wie weet kunnen jullie na je reis ook weer andere forumleden met vragen van dienst zijn door jullie ervaringen!

Ik denk dat het fijn reizen is met een camper, zeker voor Henk. Meer nog dan een auto leent zo'n camper er zich toe om onderweg toch eens even uit te blazen "in horizontale positie". Of toch ten minste met je benen gestrekt omhoog in een zodanige houding dat het nog comfortabel is.

Prettige reis!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: nieuw lid: marianne

Bericht door lelie »

Afbeelding

Welkom op het forum!

Groetjes van Marloes
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer