Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Simone gaat ook naar de VS!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Simone66
Amerika-ontdekker

Simone gaat ook naar de VS!

Bericht door Simone66 »

Vandaag toch maar even aangemeld, na vele maanden te hebben meegelezen op dit forum en goed in het archief te hebben gegrasduind. Ik ben een echte voorloper van "boer zoekt vrouw", voordat dit programma zo populair was had ik al een melkveehouder te pakken. Inmiddels in het bezit van 2 dochters van 2 en 6 jaar oud gaan wij nu ook de oversteek maken. Dus baan als juriste opgezegd en een mooi melkveebedrijf in Wisconsin aangeschaft. Dit gaat niet zo makkelijk als het klinkt, het is een proces van zeker 5 jaar geweest. Toen ik mijn echtgenoot leerde kennen is hij altijd bezig geweest met emigratie, naar Canada of Amerika. Ik heb de boot heel lang af kunnen houden, totdat ik de VS steeds beter leerde kennen. We zijn er nu zo'n 14 keer geweest en het trekt me steeds meer aan. Ik moet eigenlijk wel lachen als ik de niet zo positieve berichten over Wisconsin op dit forum lees. Wij vinden het er juist heel prettig. Het klimaat mag in de winter dan koud zijn, het duurt nooit langer dan een paar maanden. Het natuurschoon is prachtig, hoewel op een rustige en niet zo overweldigende manier als bijvoorbeeld de Grand Canyon. De herfst is schitterend, met temperaturen van boven de 20 graden en overal die rode bomen. De mensen zijn nuchter en stuk voor stuk allemaal heel aardig, allemaal hebben ze wel Duitse of Zweedse ouders of grootouders en ze weten dus enigszins hoe het is om te emigreren. We hebben een melkveebedrijf gekocht op ongeveer 7 mijl afstand van Lake Michigan, dus ook het strand is vlakbij. Kortom, ik denk dat we o