Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

distefano2000 stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
distefano2000
Amerika-ontdekker

distefano2000 stelt zich voor

Bericht door distefano2000 »

Wij hebben de vliegreis geboekt naar San Francisco en voor 16 dagen een camper gehuurd bij Road Bear. We reizen best veel maar dit is de eerste keer naar Amerika. Ik heb al veel gelezen op het forum en wat gerichter zoeken moet ik nog leren. Wij gaan met z'n vieren in een 28-30 ft camper na erg lang wikken en wegen of het nu een Chevrolet Trailblazer en Hotelovernachtingen of de camper zou worden. Het gevoel van vrijheid heeft ons doen besluiten om een camper te huren. We gaan half juni totaal 18 dagen en inmiddels heb ik wel begrepen dat het een strakke planning moet worden als je San Francisco, LAs Vegas en de mooiste NP's wilt bezoeken. Ik ga dus op zoek naar een vergelijkbare reis van 18 dagen icl vliegreis om niet opnieuw het wiel te hoeven uitvinden.
stefan
Verelle
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: distefano2000 stelt zich voor

Bericht door Verelle »

Hallo, welkom op het forum Distefano, 16 dagen is inderdaad niet veel, maar beter iets dan niets zullen we maar zeggen. Ik denk dat je best deze steden kunt bezoeken en een paar parken, je zult inderdaad wel een soort van planning moeten maken. En gewoon vroeg opstaan om het meeste uit je dag te halen.... :dance:
Hoop dat je genoeg ideetjes op kan doen voor jullie reis...
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer