Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Miranda stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Madeliefje
Amerika-ontdekker

Miranda stelt zich voor

Bericht door Madeliefje »

Hallo,

Samen met mijn gezin (mijn man en 3 kids van 3, 8 en 12 jaar) en mijn ouders ben ik al 2 keer in de USA geweest, de 1e keer naar Florida, waar we eerst in Miami en daarna bij de Westkust hebben verbleven, vanuit daar hebben wij vele routes gereden. De 2e keer hebben we USA de Westkust gedaan, een maand lang California, Nevada, Utah, Arizona. Die reis hadden we zelf samengesteld, en alleen de eerste en laatste dagen motels vantevoren geboekt, verder alles op de gok. Dit is prima gegaan, we hebben de tijd van ons leven gehad! Nog steeds hebben de kids het erover, en zelf ben ik ook behoorlijk geïnfecteerd door het USA virus! Helaas is het dit jaar nog niet mogelijk, maar volgend jaar gaat het er weer van komen! Voor ca. 6 weken, we willen Colorado, Nebraska, South Dakota, Montana, Idaho en stukje Utah meenemen. Heb nog wel even de tijd voor het zover is, maar ben al bezig met de voorbereidingen, heerlijk weer! Kan nu al niet meer wachten.
We willen het weer zo'n beetje gaan doen als laatste keer, de eerste en de laatste dagen motels boeken en de rest op de bonnefooi, of ter plekke een aantal dagen ervoor reserveren via internet of telefonisch. Ik ga van een redelijk vast programma uit, maar met een aantal dagen extra om ertussen te voegen mochten de kids het rijden even zat zijn ofzo.
Misschien kan iemand mij zeggen hoe het zit in deze staten, nu lees ik overal dat het in de zomerperiode zo druk is daar, en moeilijk overnachtingen te krijgen? Kan het mij niet echt voorstellen, er zijn daar zoveel mogelijkheden op het gebied van motel/hotels etc. Maar het zou kunnen, misschien kan iemand mij er iets over vertellen, die zelf ervaring hier mee heeft gehad.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Miranda stelt zich voor

Bericht door hekkie »

Madeliefje, van harte welkom op dit gezellige en informatieve forum.

Wat leuk dat je nu weer een ander gebied uitzoekt om vakantie te houden in Amerika. Elk deel heeft zo zijn eigen charmes en bezienswaardigheden en mooie natuur.

Je hebt nog veel tijd om een planning te maken en je kan hier vast veel tips en ideeën opdoen. Vragen over je route en/of planning kun je beter in een van de reisforums plaatsen. Je zult vast veel tips krijgen, want de deskundigheid van forumleden is best groot.

Veel plezier op ons forum!

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer