Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Keywest

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
keywest
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Keywest

Bericht door keywest »

Even voorstellen:

Mijn partner George en ik, Jan Koos, hebben ook meegedaan aan de dv 2010! Allebei los ingevuld, zelf op internet, vanwege het niet erkennen van homohuwelijk in de USA.
Wij hebben momenteel een interieurwinkel in nederland en gaan als het goed is deze zomer naar Key West, florida, om daar onze droom te realiseren en een mooie interieurwinkel, european style, neer te zettten.

Key West is een geweldig eiland, onder Miami, mooie architectuur, oud...meeste huizen meer dan 100 jaar oud. Wij gaan als het goed is op een E2 visum, maar hopen natuurlijk ook op een Greencard..
http://www.janandgeorgekeywest.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: DV-2010: deelnemers!

Bericht door Marcel87 »

Hoi George!

Welkom op het forum.

Jullie zitten een beetje in de zelfde situatie als ik, alleen dat jullie allebei in Nederland wonen en graag samen naar Amerika willen.
Mijn vriend is amerikaans , en mijn enige kans voor een greencard is de loterij. Anders wordt het moeilijk om bij mijn vriend te zijn.

Heel veel succes met de loterij.

Wat doen jullie als maar 1 van jullie wint?
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Keywest

Bericht door kastelke »

Welkom bij Alles Amerika!

Fijn dat jullie ook meegedaan hebben, we hebben nu reeds 59 forumleden die deelnemen (+ eventueel ook nog hun partner)!

Je zegt dat je deze zomer naar Keywest gaat. Is dat op verkenning om daar een zaak op te zetten/over te nemen? Of heb je tegen die tijd je E2 al op zak?
Regels je alles zelf voor het E2 visum, of werk je samen met een bureau? We hebben hier nog forumleden die op een E2 in Amerika zitten:
Peet runt met haar gezin een motel in het noorden van NY
Texas Boy Hans runt met zijn vrouw... tja, wat runt hij? Heel wat, als ik zo zijn blog lees. Maar het grootste is toch hun domein Texasranch. In Texas natuurlijk!

Er zijn er nog wel die bezig zijn met het bekomen van een E2, maar dat zijn niet echt heel aktieve forumleden. Floridariaantje bijvoorbeeld. Zij proberen in Florida een tatoozaak op te zetten, maar hun visumaanvraag is afgewezen, ze kijken nu hoe ze dat gaan oplossen.

Veel succes, en hopelijk kunnen we jou snel bij de aktieve leden rekenen.

Oh ja, waar is jullie voorliefde voor Amerika vandaag gekomen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Bandido
Amerika-expert

Re: Keywest

Bericht door Bandido »

Leuk, welkom hier! Key West is inderdaad erg leuk, ik kom er graag. Ik hoop dat jullie je droom waar kunnen maken in de VS. Hier op dit forum is genoeg info voorhanden, dus blijf hier af en toe terugkomen!
"Keep Georgia On Your Mind"
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer