Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
TravellingTwins in oktober naar Noord Californie
-
- Amerika-newbie
TravellingTwins in oktober naar Noord Californie
In oktober 2009 gaan wij (vrouw, man, 37 jaar) met onze tweelingdochters van 11 maanden naar Noord-Californie. Naar het plaatsje Mendocino. Dit wordt onze vierde vakantie naar Amerika en we zijn alle keren naar de Westkust geweest. Van Los Angeles tot Vancouver island Canada. We hebben heel veel nationale parken bezocht (Grand Canyon, Bryce, Zion, Yellowstone, Yosemite, Olympic, Point Reyes, Death Valley) en zijn door 10 staten gekomen. We gaan nu voor de derde keer naar Mendocino. Vanwege de kinderen blijven we nu op 1 plek.
Over het verblijf in Amerika heb ik niet veel vragen, daar zie ik niet tegenop. Wel zie ik erg op tegen de vlucht met twee kleine kinderen. Ik wil het AllesAmerikaForum gebruiken om praktische informatie te vinden die mij gerust kan stellen.
Hartelijke groeten
Anita
Over het verblijf in Amerika heb ik niet veel vragen, daar zie ik niet tegenop. Wel zie ik erg op tegen de vlucht met twee kleine kinderen. Ik wil het AllesAmerikaForum gebruiken om praktische informatie te vinden die mij gerust kan stellen.
Hartelijke groeten
Anita
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: TravellingTwins in oktober naar Noord Californie
Dit gaat volledig over reizen met kinderen. Hier zal je al veel kunnen uithalen.
Carine
viewtopic.php?f=10&t=19893&hilit=kinderen+vliegtuig
Carine
viewtopic.php?f=10&t=19893&hilit=kinderen+vliegtuig
Groetjes,
Carine
Carine