Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lady-M ook hier

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Lady-M
Amerika-newbie

Lady-M ook hier

Bericht door Lady-M »

Hallo allemaal,

Hier meldt zich nog een nieuw lid :D Ik ben Lady-M, oftewel gewoon Linda, getrouwd en moeder van 3 zoons van 11, 14 en 15 jaar oud.
In de zomer van 2008 ben ik met de jongens, maar zonder mijn man naar Florida geweest. Vanwege ons oude hondje kon er maar één van ons op vakantie en ik heb me toen maar opgeworpen als vrijwilligster :wink: Het hondje is bijna een jaar geleden op 18 jarige leeftijd overleden en ondanks dat we er erg verdrietig om waren, konden we wel weer gaan denken aan een vakantie met ons complete gezin. Wel zo leuk. We hebben de tickets voor augustus 2010 dus al in huis :)
Verder heb ikzelf altijd al iets met Amerika gehad. Toen ik 15 was (lang geleden) ben ik al eens met mijn opa en oma naar North Carolina geweest voor 6 weken, op bezoek bij familie. Later, in 1993, ben ik nog eens met manlief naar Omaha in Nebraska geweest om een door ons gefokte kat te brengen. Ik meen dat ik me hier al eens eerder heb aangemeld, maar kon niet meer op dit forum terugkomen, dus bij deze meld ik me maar weer opnieuw.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Lady-M ook hier

Bericht door vana »

Hoi Linda,

Welkom op het forum.
wat leuk dat jullie nu met het hele gezin naar Florida gaan.
Veel plezier met de voorbereidingen van de reis.

Marjon
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Welkom (nogmaals?) bij AA!

Het zal best heel leuk zijn om met het ganse gezin eens een trip naar de US te maken. En je kinderen zijn in een leeftijd dat ze dus al heel goed mee kunnen werken aan de planning.

Welke soort katten fokten jullie? Wel bijzonder zeg, dat je een kitten helemaal tot in Nebraska mocht brengen!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Lady-M
Amerika-newbie

Bericht door Lady-M »

Hallo Elke,

Ja, de jongens verheugen zich er al heel erg op en hebben al aangegeven naar welke parken ze graag weer toe willen gaan. We hebben ongeveer 20 jaar siamezen en oosters kortharen gefokt en het kitten dat naar Nebraska ging was een siameesje. Nu fokken we niet meer, maar we hebben nog wel 4 katten, een Siamees, een Balinees, een Cornisch Rex en een huiskat :)
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

He, een bekende. Welkom hier :mrgreen:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Lady-M
Amerika-newbie

Bericht door Lady-M »

MattRob schreef:He, een bekende. Welkom hier :mrgreen:

Hoi! :) Ik zit lekker weer urenlang alle reisverslagen te lezen. Ook die van jou, leuk hoor :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer