Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

UsaNiels

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
usaniels
Amerika-newbie
Contacteer:

UsaNiels

Bericht door usaniels »

Hoi allen,

Ik ben dus Niels, student en VS-fanboy :) Ik ben al op een aantal plaatsen geweest in de usa zoals Boston, New York, Minneapolis, Washington D.C., San Francisco, Los Angeles, Las Vegas.. en vind het helemaal geweldig! Volgend jaar ga ik er heen om te studeren, graduate studie. Daarna hoop ik nog ergens een PhD te doen, waar ik dat ga doen hangt een beetje af van waar ik geaccepteerd word.

- Niels
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Re: UsaNiels

Bericht door Grandu »

He Niels,

Welkom op het forum van het verslavendste land op Aarde naar mijn mening! Welke studie doe je? :)

Veel plezier hier!
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Jolien87
Amerika-newbie

Bericht door Jolien87 »

Hey Niels,

Ik hoop in 2011 ook aan een graduate studie te beginnen!

Welke studie doe je? Voor welke unies heb je een application opgestuurd?

Kunnen we ervaringen uitwisselen denk je? Ik ben wel van België, maar het land van bestemming is nog steeds de USA natuurlijk...

Veel succes alvast!

Jolien
usaniels
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door usaniels »

Bedankt voor de reacties :)
Grandu schreef:He Niels,
Welkom op het forum van het verslavendste land op Aarde naar mijn mening! Welke studie doe je? :)
Veel plezier hier!
Derk
Ik studeer nu Computer Science en ga het ook in de VS doen.
Jolien87 schreef:Hey Niels,
Ik hoop in 2011 ook aan een graduate studie te beginnen!
Welke studie doe je? Voor welke unies heb je een application opgestuurd?