Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

UsaNiels

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
usaniels
Amerika-newbie
Contacteer:

UsaNiels

Bericht door usaniels »

Hoi allen,

Ik ben dus Niels, student en VS-fanboy :) Ik ben al op een aantal plaatsen geweest in de usa zoals Boston, New York, Minneapolis, Washington D.C., San Francisco, Los Angeles, Las Vegas.. en vind het helemaal geweldig! Volgend jaar ga ik er heen om te studeren, graduate studie. Daarna hoop ik nog ergens een PhD te doen, waar ik dat ga doen hangt een beetje af van waar ik geaccepteerd word.

- Niels
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Re: UsaNiels

Bericht door Grandu »

He Niels,

Welkom op het forum van het verslavendste land op Aarde naar mijn mening! Welke studie doe je? :)

Veel plezier hier!
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Jolien87
Amerika-newbie

Bericht door Jolien87 »

Hey Niels,

Ik hoop in 2011 ook aan een graduate studie te beginnen!

Welke studie doe je? Voor welke unies heb je een application opgestuurd?

Kunnen we ervaringen uitwisselen denk je? Ik ben wel van België, maar het land van bestemming is nog steeds de USA natuurlijk...

Veel succes alvast!

Jolien
usaniels
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door usaniels »

Bedankt voor de reacties :)
Grandu schreef:He Niels,
Welkom op het forum van het verslavendste land op Aarde naar mijn mening! Welke studie doe je? :)
Veel plezier hier!
Derk
Ik studeer nu Computer Science en ga het ook in de VS doen.
Jolien87 schreef:Hey Niels,
Ik hoop in 2011 ook aan een graduate studie te beginnen!
Welke studie doe je? Voor welke unies heb je een application opgestuurd?
Kunnen we ervaringen uitwisselen denk je? Ik ben wel van België, maar het land van bestemming is nog steeds de USA natuurlijk...
Jolien
Hey Jolien,

Ik bedoelde dat ik er het volgende academische jaar heen ga eigenlijk, dus ga in de herfst er heen. Ik ben geaccepteerd op Stanford University, ben er erg blij mee aangezien dat toch wel de beste is op mijn vakgebied, wiskundige computer science (zie arwu.org ). Ervaringen uitwisselen is altijd leuk, dus goed idee. Heb je al een idee waar je heen wilt of wat je wilt studeren?
Jolien87
Amerika-newbie

Bericht door Jolien87 »

Wow Stanford :) In mijn vakgebied is dat ook een van de besten: Economie. Wel een beetje 'out of my league' vrees ik.

Aangezien ik pas in 2011 vertrek ben ik alles nog een beetje aan het overlopen. Ik ben vooral op zoek naar een universiteit in Californië. En ga waarschijnlijk in de economie verder, misschien iets in business.

Kon je goed inschatten waar je wel of niet geaccepteerd werd? Ik vraag me vooral af naar hoeveel scholen je een application hebt gestuurd. En heb je een beurs gekregen?

Ga je een blog bij houden? Zou zeer handig zijn om te volgen natuurlijk ;)

Ik hou je op de hoogte van mijn vorderingen!

PS Bedankt voor de website, zeer overzichtelijk!
usaniels
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door usaniels »

Stanford University staat op nummer 2 van de totale lijst dus ik denk dat het op veel vakgebieden wel een van de beste is.

Ik heb in je inbox even een stuk tekst over mijn keuzes geschreven.

Ik denk dat ik vooral in de eerste tijden wel over al mijn ervaringen ga bloggen, over huisvesting, academisch leven en dergelijke. Als ik al 1 persoon er een beetje mee zou helpen zou het al goed zijn :)
Laatst gewijzigd door markro op 19 feb 2010, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer