Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bart stelt zich even voor
Bart stelt zich even voor
Hallo allemaal,
Mijn naam is Bart. Ik ben 32 jaar en sinds 2005 verslaafd aan Amerika.
In 2005 ben ik samen met mijn vriendin voor het eerst naar Amerika geweest ( alleen naar New York). Ik had altijd al deze wens gehad. En ja hoor....Het Amerika virus te pakken. Het virus dwong ons gewoon om in 2007 weer naar Amerika te gaan. Dit keer hebben we het alom bekende rondje SF, LA, Vegas gereden ( met de daarbij behorende nationale parken ). Toen we terug in Nederland waren bleek dat we geen virus meer hadden maar een verslaving voor het land Amerika. En wat doe je dan?? Dan ga je in 2009 maar weer naar Amerika. Dit keer wilden we wat meer van het land zien, dus hebben we de gehele route 66 met de auto gereden. De gehele route 66 is van Chicago naar LA. Wat een super gave en mooie rit is dit. We konden het niet laten en we gaan aankomende zomer weer naar Amerika en gaan we van Las Vegas via Salt lake City naar Yellowstone. Via YellowStone rijden we weer naar benden via monument Vally naar Phoenix terug naar Vegas. en dan nog voor 2 dagen naar LA. Dit wordt denk ik helemaa geweldig.
Ik hoop op dit forum veel weetjes te weten te komen.
Groetjes Bart
Mijn naam is Bart. Ik ben 32 jaar en sinds 2005 verslaafd aan Amerika.
In 2005 ben ik samen met mijn vriendin voor het eerst naar Amerika geweest ( alleen naar New York). Ik had altijd al deze wens gehad. En ja hoor....Het Amerika virus te pakken. Het virus dwong ons gewoon om in 2007 weer naar Amerika te gaan. Dit keer hebben we het alom bekende rondje SF, LA, Vegas gereden ( met de daarbij behorende nationale parken ). Toen we terug in Nederland waren bleek dat we geen virus meer hadden maar een verslaving voor het land Amerika. En wat doe je dan?? Dan ga je in 2009 maar weer naar Amerika. Dit keer wilden we wat meer van het land zien, dus hebben we de gehele route 66 met de auto gereden. De gehele route 66 is van Chicago naar LA. Wat een super gave en mooie rit is dit. We konden het niet laten en we gaan aankomende zomer weer naar Amerika en gaan we van Las Vegas via Salt lake City naar Yellowstone. Via YellowStone rijden we weer naar benden via monument Vally naar Phoenix terug naar Vegas. en dan nog voor 2 dagen naar LA. Dit wordt denk ik helemaa geweldig.
Ik hoop op dit forum veel weetjes te weten te komen.
Groetjes Bart
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Bart stelt zich even voor
Welkom Bart!
Zo te horen heb je al aardig wat ervaringen opgedaan! Naast het vinden van informatie (er is hier 'plenty') zul je misschien ook anderen nog kunnen voorzien van goede tips
Zo te horen heb je al aardig wat ervaringen opgedaan! Naast het vinden van informatie (er is hier 'plenty') zul je misschien ook anderen nog kunnen voorzien van goede tips

- Ellen Schaefer
- Amerikafan
- Contacteer:
Jij hebt inderdaad al heel wat Amerika ervaring. Het is inderdaad een verslaving. Gelukkig dat ik in de omstandigheid ben, dat ik hier mag wonen!
Mocht je vragen hebben, met betr. tot Ventura County/hiking, etc. in Zuid California, horen we het wel.
Succes met alle voorbereidingen!
groetjes
Ellen
www.elleninamerika.com

Succes met alle voorbereidingen!
groetjes
Ellen
www.elleninamerika.com
http://www.elleninamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; / Weblog over mijn emigratie en verblijf in de VS.
Wat een geluk heb jij, dat je in de VS woont. Begrijp ik dat je rond Ventura woont? daar heb ik ook gereden. Zeer mooie omgeving!
Dank je voor je reactie.
Groetjes,
Bart
Dank je voor je reactie.
Groetjes,
Bart
Laatst gewijzigd door Rob op 05 apr 2010, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Welkom op het forum Bart, jij hebt het ook te pakken zo te zien.
Have fun op het AA-forum!
Have fun op het AA-forum!
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Haha ja ik heb het echt te pakken en mijn vriendin trouwens ook. Zodra we weer in NL zijn hebben we heimwee. Zijn nu ook al weer aan het denken welke staten we in 2011 willen bezoeken terwijl we voor 2010 nog moeten gaan.
Laatst gewijzigd door Rob op 05 apr 2010, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.