Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wij zijn nieuw!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
em590
Amerika-newbie

Wij zijn nieuw!

Bericht door em590 »

HOi allemaal, Ik heb het 1e bericht al geplaatst en bedacht dat wij ons nog even moesten voorstellen :oops: Wij, stel van 47 en 48 jaar, hebben 2 zoons van 16 en 19 en we gaan voor de 2e keer naar Amerika. 3 Jaar geleden zijn wij voor het eerst naar Amerika geweest, 3 weken, en hebben met een huurauto rond gereisd van LA naar San Fransisco, via Moab. Prachtig reis en heel veel moois gezien! Dit jaar gaan we van Las Vegas, via Yellowstone, (misschien) Badlands, Rocky Mountain Park en als het lukt willen we ook nog helemaal naar het zuiden. Dat hangt af van de tijd die we hebben en hoeveel tijd we overal spenderen..We moeten nog een heel reisschema maken maar de ervaring van 3 jaar geleden leert dat wij op sommige locaties langer bleven dan gepland en op andere veel korter dan aanvankelijk gedacht..We houden jullie op de hoogte!
Sel
Amerikafan

Re: Wij zijn nieuw!

Bericht door Sel »

welkom!!
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi em590

Welkom op het forum.
Dat is een leuke route die jullie gaan rijden. Misschien kun je wat tips halen uit ons reisverslag uit 2006.
Wij hebben toen een soortgelijke route gereden met onze dochter van 15 en zoon van 17.

Marjon
em590
Amerika-newbie

Bericht door em590 »

Hoi Marjon!
Ik heb je reisverslag al eens onder ogen gehad en zag idd dat jullie ongeveer dezelfde route hebben gedaan als wij willen gaan doen!
Ik ga het eens goed doorspitten! :thumbup: Ik heb je verslag zelfs bij mijn favorieten staan... :P
Emmy
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Oh wat leuk :)

Wij vonden het in ieder geval een fantastische reis omdat het heel afwisselend was.
En onze kinderen vonden Yellowstone en Las Vegas geweldig.

Marjon
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer