Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

[Lochpatje] Patrick

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Lochpatje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

[Lochpatje] Patrick

Bericht door Lochpatje »

Hey!

Ik ben Patrick ben 23 jaar en (helaas) woonachtig in Nederland.

Ben op dit forum gestuit nadat ik een aantal dingen aan het uitzoeken was voor me vader die momenteel in Philadelphia zit voor zijn werk, en ben enorm jaloers :lol:.
Al vanaf kleins af aan ben ik gefascineerd door Amerika maar ben er nog nooit geweest.

Door vanalles uit te zoeken over Amerika is het toch wel heel erg gaan kriebelen en ben voorzichtig al het een en ander aan het plannen voor een lange vakantie van 1 a 2 maanden.
ik ga me dan vooral bezig houden met "stormchasen" en dan met name tornado's aangezien " het weer" een grote passie voor me is.
Afbeelding
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: [Lochpatje] Patrick

Bericht door hekkie »

Welkom Patrick op ons forum. Die tornado's zijn idd erg fascinerend. Ik heb al heel wat programma's op TV gezien daarover. In mei dit jaar reden wij o.a. door Kansas, Oklahoma en Texas en hebben twee keer een tornadowarning meegemaakt. Daar wordt je op zo'n moment overigens niet blij van. Ook hebben we veel onheilspelende maar toch ook mooie luchten gezien tijdens dit tornadoseizoen waaraan je kon zien dat er elk moment een tornado kon ontstaan.

Veel plezier op het forum.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Lochpatje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: [Lochpatje] Patrick

Bericht door Lochpatje »

Bedankt Marjan!

Hier in Nederland gaan we ook vaak met een groepje op pad om mooie weersverschijnselen mee te maken, maar helaas(of misschien gelukkig :P) komen hier in Nederland niet zoveel tornado's voor zoals ze in Amerika voorkomen.

Afbeelding

Gisteren te horen gekregen dat ik misschien eind van deze maand naar Palm Beach mag voor me werk.
Tornado's komen daar niet vaak voor maar Florida schijnt toch wel de staat te zijn voor thunderstorms :thumbup:
Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer