Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Maxsmommy75 stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
maxsmommy75
Amerika-ontdekker

Maxsmommy75 stelt zich voor

Bericht door maxsmommy75 »

Hoi,

Ik ben net nieuw hier en weet niet hoe het hier gaat maar het leek mij wl zo netjes om me even voor te stellen.

De naam is Jane 30 jaar. Ik woon samen met mijn vriend, die is amerikaan en is hier gestationeerd voor het amerikaanse leger. We hebben samen een zoontje, Max, die eind deze week 1 jaar word. Max heeft dubbele nationaliteit. Ik ben 3 keer in Amerika geweest en vond het er wel leuk.

Dit lijkt me een enorm leuk forum :-)

groetjes, Jane
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Hoi Jane,

Welkom! Dit is inderdaad een heel leuk en informatief forum. :D Waar in de US ben je zoal geweest? Plannen om er binnenkort weer heen te gaan?

Monique
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Welkom Jane,

Dit is inderdaad een leuk en vaak ook leerzaam forum, zowel voor vakantiegangers als (potentiële) emigranten met belangstelling voor de US.

Overigens, mijn zoon en dochter hebben ook de dubbele nationaliteit en worden eveneens eind deze week (vrijdag om precies te zijn) 1 jaar. Toevallig!

Marcel
Life is good in the Tarheel State.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Jane

Welkom op het forum. Ik denk dat je het hier wel gezellig zult vinden
Als je wilt weten wie wij allemaal zijn kun je hier kijken.

http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=31

Groetjes Marjon
maxsmommy75
Amerika-ontdekker

Wat grappig dat onze kinderen op precies dezelfde dag 1 jaar worden, Max is ook vrijdag jarig! Leuk hoor :-) Ik heb voor hem op de legerbasis zo'n amerikaanse cake besteld. Wilde eigenlijk zelf gaan bakken maar kon het toch niet laten om zo'n mierzoet ding te bestellen :-)

Ik ben in een paar staten geweest, Georgie (weet nooit de afkorting voor die staat), FL,AL,NC,SC, OK, TN, NJ en Maine. In Maine heb ik 1 overnachting gehad omdat het vliegtuig niet kon landen in NJ en in NJ ben ik eigenlijk alleen op de luchthaven geweest dus ik heb er niks gezien. Ik denk dat ik NC het mooist vond. Mijn vriend's ouders wonen in de bergen en dat is toch wel heeel erg mooi. TN was ook mooi alleen zijn we daar op het nippertje aan dood ontsnapt toen we op een berg regen en de weg vol ijs lag en onze auto in een bocht rechtdoor ging en net voor de afgrond tot stilstand kwam (ik was er toen al uitgesprongen en de kleine hadden we gelukkig bij opa en oma gelaten). Dus dan heb je toch een minder fijn gevoel als je aan die staat denkt.

Nou, bedankt allemaal voor het fijne welkom, ik heb mijn vriendin (nederlandse die in Texas woont) ook ingeseind dus hopelijk zien we haar ook snel hier.

groetjes, Jane
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

maxsmommy75 schreef:Ik heb voor hem op de legerbasis zo'n amerikaanse cake besteld.
Op welke basis is jouw man eigenlijk gestationeerd? Ik verkeerde in de veronderstelling dat er geen Amerikaanse bases in Nederland meer waren.
maxsmommy75 schreef: Ik ben in een paar staten geweest, Georgie (weet nooit de afkorting voor die staat)
Georgia = GA
maxsmommy75 schreef:Ik denk dat ik NC het mooist vond. Mijn vriend's ouders wonen in de bergen en dat is toch wel heeel erg mooi.
Al weer toevallig; mijn schoonouders wonen ook in NC, zij het niet in de bergen. Ze wonen ruim 1 uur rijden ten noorden van Charlotte. De bergen zijn inderdaad erg mooi. Mijn vrouw studeerde in Boone, een studentenstadje in de Blue Ridge Mountains.
Life is good in the Tarheel State.
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

Welkom Jane op deze Forum!! :lol:
Ik hoop dat je vaak de site bezoekt, het is de moeite waard als je iets wil weten of iets kwijt wilt.

Bye Fuzzy
Greetings from Mister Fuzzy

http://www.eecoboogiewoogie.com
maxsmommy75
Amerika-ontdekker

Nou mijn vriend is op een nederlandse basis gestationeerd waar ze wel een amerikaans gedeelte hebben zeg maar. Er is een amerikaanse basis in Schinnen (L) die de support doet voor amerikaanse militairen in nederland en een gedeelte van Duitsland. Daar zijn winkels en een kapper, bank, food court, dat soort dingen.

De taart was trouwens erg mooi geworden en ook erg lekker!
maxsmommy75
Amerika-ontdekker

oh ja, mijn vriends broer heeft ook in Boone gestudeerd, hij is net klaar en wil nu bij de fire department van Charlotte gaan werken.
Condor
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Condor »

Georgie = Georgia GA
Heb er gewoond in Ellenwood en mis het nog elke dag :(
Alvast welkom op deze fijne forum.
Here we go where no man has ever been before :dance:
Georgia on my mind.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer