Wat grappig dat onze kinderen op precies dezelfde dag 1 jaar worden, Max is ook vrijdag jarig! Leuk hoor

Ik heb voor hem op de legerbasis zo'n amerikaanse cake besteld. Wilde eigenlijk zelf gaan bakken maar kon het toch niet laten om zo'n mierzoet ding te bestellen
Ik ben in een paar staten geweest, Georgie (weet nooit de afkorting voor die staat), FL,AL,NC,SC, OK, TN, NJ en Maine. In Maine heb ik 1 overnachting gehad omdat het vliegtuig niet kon landen in NJ en in NJ ben ik eigenlijk alleen op de luchthaven geweest dus ik heb er niks gezien. Ik denk dat ik NC het mooist vond. Mijn vriend's ouders wonen in de bergen en dat is toch wel heeel erg mooi. TN was ook mooi alleen zijn we daar op het nippertje aan dood ontsnapt toen we op een berg regen en de weg vol ijs lag en onze auto in een bocht rechtdoor ging en net voor de afgrond tot stilstand kwam (ik was er toen al uitgesprongen en de kleine hadden we gelukkig bij opa en oma gelaten). Dus dan heb je toch een minder fijn gevoel als je aan die staat denkt.
Nou, bedankt allemaal voor het fijne welkom, ik heb mijn vriendin (nederlandse die in Texas woont) ook ingeseind dus hopelijk zien we haar ook snel hier.
groetjes, Jane