Ik ben 18 jaar jong op dit moment, ben al jarenlang 'fan' van amerika, en wou er altijd al heen, spreek de taal vloeiend, slaag met een 8 of een 9 sowieso voor Engels op mijn havo examens, dus dat komt mooi uit.
Ben niet zo iemand die denkt het te gaan maken in USA, daar ben ik niet naïef genoeg voor, en ook verwacht ik geen American Pie of Blue Mountain State feestjes, aangezien ik al veel heb gepraat met amerikanen via een game die ik eerder speelde, en die hebben haarscherp uitgelegd hoe het werkt daar =p
Ik wou eerst graag een jaar High School doen, leek mij echt super, maar helaas, geen geld ervoor, ook zou ik enorm graag willen studeren @ Amerika, maar is beetje onbetaalbaar vergeleken met de 1500 euro die je hier betaald per jaar aan studie.
Mocht je nog meer van mij willen weten, reply of PM gerust

En verwacht maar een actief lid van mij, want dit zal mijn tijdverdrijf zijn de komende tijd =)
Ohja btw, wanneer ik naar Amerika ga, ga ik naar Los Angeles en die omgeving, dus de mooie gebergten bekijken (wou ik altijd al), San Francisco en Las Vegas.