Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MiesRik: Voor de eerste keer 4 weken naar Amerika.

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
MiesRik
Amerika-ontdekker

MiesRik: Voor de eerste keer 4 weken naar Amerika.

Bericht door MiesRik »

Hoi allemaal,

Ik ga 2 september 2011 voor het eerst met mijn vriend 4 weken naar Amerika. We vertrekken 2 september 2011 van Amsterdam naar San Francisco, vervolgens gaan we naar Monterey om nog een stukje van de kust mee te pakken :) om vervolgens naar de parken en Las Vegas te bezoeken, we eindigen in Los Angeles en vliegen 27 september naar New York en blijven hier 4 nachten slapen om vervolgens op 1 oktober weer terug naar Amsterdam te vliegen.

We hebben de route nog niet helemaal vastgelegd dus ik ga zeker verder op het forum kijken voor leuke tips en informatie.

Groetjes Michella
HaMa
Amerika-ontdekker

Re: Voor de eerste keer 4 weken naar Amerika.

Bericht door HaMa »

Hai Michella, welkom!

Leuke trip heb je gepland! Wij gaan ongeveer hetzelfde doen, maar beginnen met een paar dagen NYC en eindigen in LA :D Je zult vast en zeker veel tips krijgen:ik heb heel veel aan dit forum gehad. De mensen hier hebben het bijna allemaal vaker gedaan: sommigen zelfs tientallen keren!
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

maar beginnen met een paar dagen NYC en eindigen in LA
wat is de reden om deze volgorde te doen als ik zo vrij mag zijn?
jetlag-technisch vind ik het zelf fijner om eerst west-kust te doen en dan New York,
en dan vanaf NY naar huis.
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Michella,

hartelijk welkom op dit forum. :thumbup:
Voor de verdere invulling van jullie route in het Westen ben je hier op de juiste plek.
Veel route tips en wanneer je een route hebt plaats deze dan hier dan krijg je nog
veel meer tips.
Persoonlijk zou ik ook voor de indeling kiezen die jullie gekozen hebben, eerst naar het
Westen en dan terug via New York dan heb je al een gedeelte van de jetlag gehad,
wanneer je terug naar Amsterdam vliegt.

Groet Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
USA2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door USA2004 »

Welkom op het forum. Veel plezier met voorbereiden en plannen maken, en alvast een goede reis ;)
MiesRik
Amerika-ontdekker

Bericht door MiesRik »

Wat leuk die reacties, ik weet zeker dat wij heel veel aan dit forum gaan hebben :-)
De route is nog niet helemaal duidelijk voor ons dus dat gaat de komende 2 maanden op dit forum wel goed komen !!
HaMa
Amerika-ontdekker

Bericht door HaMa »

Bushmaster schreef:
maar beginnen met een paar dagen NYC en eindigen in LA
wat is de reden om deze volgorde te doen als ik zo vrij mag zijn?
jetlag-technisch vind ik het zelf fijner om eerst west-kust te doen en dan New York,
en dan vanaf NY naar huis.
Tuurlijk mag je dat vragen! Voor ons is NYC een extraatje en ZW USA de échte trip. Het leek ons daarnaast niet handig om na 3,5 week reizen (en dus misschien al een tikje moe) nog een keertje 6 uur te vliegen om dan maar een paar daagjes New York te doen. Daarom andersom: eerst fris naar NY, dan door naar San Diego. Ik moet zeggen dat ik na de terugvlucht inderdaad meer last heb van de jetlag, maar goed, daar hebben we op gerekend. Ik hoef gelukkig niet meteen de volgende dag te werken ;)
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Welkom op het forum! :thumbup:
Ik had jullie andere topic eerder gevonden en al een mooie route voor jullie gemaakt. :wink:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer