Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV2012 winnaar: Collandia

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
collandia
Amerika-ontdekker

DV2012 winnaar: Collandia

Bericht door collandia »

Ik weet niet of dit de juiste manier is, maar hier dan maar even onze ervaring als winnaar van DV2012.

Na gedurende het afgelopen jaar regelmatig hier te hebben meegelezen, nu dan het moment om ons even voor te stellen en onze ervaring te gaan delen. We hebben gisteren de site gechecked en ons voorgevoel werd bevestigd: gewonnen!! Casenumber EU (onder de 100).

Nadat wij in de afgelopen jaren in verschillende landen hebben gewoond, kwamen we tot de conclusie dat eigenlijk de VS de beste plek is voor ons samen en ons kind in de komende 10-15jaar. Mijn vrouw is Colombiaanse (31), ik Nederlander (34) en onze zoon is 10 maanden oud en we wonen op het moment in Colombia. Hoewel we hier een zeer goed leven hebben (het valt echt allemaal reuze mee!), zien we toch dat voor ons als gezin de VS erg veel te bieden heeft en we deze mogelijkheid dus met beiden handen gaan aangrijpen.

We hebben het idee om naar San Diego ofwel naar San Francisco te gaan, maar we staan eigenlijk ook wel open voor andere plekken. Veel vragen die open staan nu en natuurlijk enorm enthousiast over het winnen van de loterij!
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: DV2012 winnaar: Collandia

Bericht door gleuknie »

Hoi Collandia (ik gok een combi van Colombia en Hollandia),

Welkom op het forum! :thumbup:
Is Colombia een mooi land om te bezoeken?
Je hoort er vaak verhalen over dat het er gevaarlijk zou zijn, maar ik zag laatst een reportage dat dat best meevalt en dat het land zeker de moeite is om te bezoeken.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
janwillem85
Amerika-ontdekker

Bericht door janwillem85 »

Gefeliciteerd! Een nieuwe American dream kan beginnen!
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Gefeliciteerd, super gaaf!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Collandia,

hartelijk gefeliciteerd met het winnen van een greencard en natuurlijk welkom
op dit forum. :thumbup:

Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
collandia
Amerika-ontdekker

Bericht door collandia »

gleuknie schreef:Hoi Collandia (ik gok een combi van Colombia en Hollandia),

Welkom op het forum! :thumbup:
Is Colombia een mooi land om te bezoeken?
Je hoort er vaak verhalen over dat het er gevaarlijk zou zijn, maar ik zag laatst een reportage dat dat best meevalt en dat het land zeker de moeite is om te bezoeken.
Collandia is inderdaad een samenvoegen van Colombia en Hollandia ;)

Colombia is een fantastisch land om te bezoeken en zelfs om te wonen. Wat je leest en ziet op tv is de slechte kant, maar het valt echt reuze mee. We wonen hier in een huis, zonder al te veel beveiliging (een alarmsystem) en ik voel me hier geheel niet onveilig. Met een gemiddeld salaris (voor Nederlandse begrippen) leef je hier als een koning. Elke dag uiteten, vakantiehuis met zwembad dichtbij (2 uur de berg af) en een erg sociaal environment. (Colombianen behoren tot de meest positieve volken in de wereld). Zeker eens langskomen dus!

Maar nu dat we een klein manneke hebben van 10 maanden oud en het leven andere priorities krijgt, zijn we op zoek naar een wat stabielere omgeving en outdoor life. Hoewel Colombia veel natuur heeft, kan je niet zomaar overal de bergen of de jungle in.
AlabamaSuze
Amerika-ontdekker

Bericht door AlabamaSuze »

Wat super tof! Gefeliciteerd!
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

weten jullie al waar jullie willen gaan wonen Collandia.
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer