Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuwe deelnemer: MsLabora
Nieuwe deelnemer: MsLabora
Hai,
Ik ben dus MsLabora, 29 jaar, ervaren reizigster, maar ga in september '11 voor het eerst naar de VS. Was eigenlijk niet zo in het bijzonder geïnteresseerd in de VS, er zijn andere landen/continenten waar ik nieuwsgieriger naar ben, maar ik ga een goede vriend opzoeken die ik ooit in NL ontmoette. Nu zo 2 maandjes voor vertrek beginnen de kriebels (versterkt door alle info op dit forum) toch wel te komen. Ik heb er zin 'an!
MsLabora
Ik ben dus MsLabora, 29 jaar, ervaren reizigster, maar ga in september '11 voor het eerst naar de VS. Was eigenlijk niet zo in het bijzonder geïnteresseerd in de VS, er zijn andere landen/continenten waar ik nieuwsgieriger naar ben, maar ik ga een goede vriend opzoeken die ik ooit in NL ontmoette. Nu zo 2 maandjes voor vertrek beginnen de kriebels (versterkt door alle info op dit forum) toch wel te komen. Ik heb er zin 'an!
MsLabora
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Nieuwe deelnemer: MsLabora
Welkom op het forum 

- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Welkom op het forum.
Theo

Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi MsLabora
Welkom op het forum.
Waar in de VS woont je vriend? En gaan jullie nog rondreizen?
Marjon
Welkom op het forum.
Waar in de VS woont je vriend? En gaan jullie nog rondreizen?
Marjon