Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Emma58: Ook nieuw hier

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Emma58
Amerika-newbie

Emma58: Ook nieuw hier

Bericht door Emma58 »

Mijn naam is Emma en ik ben onlangs lid geworden van het forum. In eerste instantie voornamelijk om informatie op te pikken, welke ruimschoots aanwezig is. Fijn om ervaringen van anderen te kunnen lezen.
Onze Amerika ervaring beperkt zich tot nu toe tot 2 rondreizen door het westen van Amerika. In 2010 3 weken met zn tweeen per camper vanaf San Francisco een rondje kust en parken en weer terug. Omdat dat zo goed is bevallen zijn we afgelopen augustus met beide zonen van San Francisco naar Los Angeles gereden per auto en hotelovernachtingen. Een route langs de kust, Yosemite, Sequoia NP, DV, Las vegas, Bryce, Zion, Arches en Monument Valley. We zijn nu 1 maand terug en ons aan het orienteren op een reis door west Canada of misschien een combi Canada-Amerika in juni 2012. Amerika heeft ons dus ook redelijk te pakken gekregen :D
2012: WA ID WY MT SK AB BC
2011: CA NV AZ UT CO
2010: CA NV AZ UT CO
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ook nieuw hier

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum; wil je de westelijk of oostelijke kant van de USA combineren met Canada?
Emma58
Amerika-newbie

Re: Emma58: Ook nieuw hier

Bericht door Emma58 »

Dag Ruud, de westkant. Yellowstone trekt ons ook enorm. Maar misschien wordt dat te veel in een keer en we hebben geen zin om alles in vliegende vaart te doen. m.vr.gr. Emma
2012: WA ID WY MT SK AB BC
2011: CA NV AZ UT CO
2010: CA NV AZ UT CO
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Emma,

welkom op dit forum. :clap:

Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door Aricon »

Hallo Emma, welkom op het forum!
Wij hebben in juni 1997 een camperreis van 4 weken gemaakt door west Canada in combinatie met Yellowstone. Dat was prima te doen. Ik vond juni een prachtige maand voor deze reis. Er lag nog veel sneeuw, maar alle wegen waren open. Door het smeltwater waren de watervallen prachtig en overal begonnen de bloemen te bloeien.
Veel plezier met de voorbereidingen. Je kunt hier vast veel informatie weg halen.

Groet,
Aricon (ook in Groningen)
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

Welcome Emma....je hebt al meer gezien dan ik LOL en ik woon in USA 10 jaar HaHa !!
Oranje hagelslag...en ZZ tops.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer