Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoi ik ben Truus
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hoi ik ben Truus
Wij zijn echte Amerika- en Canadagangers met ondertussen al vijf reizen achter de rug.
Omdat ik we over een paar jaar voor langere tijd naar de USA willen gaan en onze eigen camper willen meenemen, kwam ik via Google op dit forum terecht.
Ik heb hier al heel wat informatie gevonden en hoop ook voor andere mensen een bron van informatie te kunnen zijn.
Groeten van Truus
Omdat ik we over een paar jaar voor langere tijd naar de USA willen gaan en onze eigen camper willen meenemen, kwam ik via Google op dit forum terecht.
Ik heb hier al heel wat informatie gevonden en hoop ook voor andere mensen een bron van informatie te kunnen zijn.
Groeten van Truus
Re: Hoi ik ben Truus
Hi Truus!
Welkom op het forum!
Welkom op het forum!
Hallo Truus, wees welkom.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Welkom op het forum 

- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Hallo Truus,
van harte welkom op dit forum.
Met eigen camper, hoelang willen jullie dan gaan ?
Als jullie al 5 keer in Amerika/Canada zijn geweest is het misschien een goed idee om jullie ervaringen met andere forumleden op een gezellige
avond op 4 februari 2012 te delen. Meer informatie of aanmelden klik op een van de links onder het meeting logo.
Dus kortom meld je aan je leert bovendien nog veel mensen kennen die aan hetzelfde virus lijden.
van harte welkom op dit forum.

Met eigen camper, hoelang willen jullie dan gaan ?
Als jullie al 5 keer in Amerika/Canada zijn geweest is het misschien een goed idee om jullie ervaringen met andere forumleden op een gezellige
avond op 4 februari 2012 te delen. Meer informatie of aanmelden klik op een van de links onder het meeting logo.
Dus kortom meld je aan je leert bovendien nog veel mensen kennen die aan hetzelfde virus lijden.

Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
- Heztur
- Amerika-ontdekker
Welkom, Truus!