Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen Lannie
Even voorstellen Lannie
Wij gaan dit jaar voor de 4e keer naar de USA. Wij; manlief, zoon van 14 jr en ik. 3x eerder hebben we een bezoek gebracht aan Florida en ik ben ook al een paar jaar lid van het Floridaforum, waar ik in de loop van de tijd veel waardevolle tips vandaan heb gehaald.
Deze vakantie gaan we niet alleen naar Florida, maar starten (3 dagen) en eindigen (2 dagen) we in New York. De stad die al jaren hoog op ons lijstje staat! We kijken er dan ook enorm naar uit.
Ik lees al een tijdje mee in dit forum, vooral op zoek naar de don't en do's in New York en heb me dan nu ook aangemeld om vragen te stellen.
Lannie
Deze vakantie gaan we niet alleen naar Florida, maar starten (3 dagen) en eindigen (2 dagen) we in New York. De stad die al jaren hoog op ons lijstje staat! We kijken er dan ook enorm naar uit.
Ik lees al een tijdje mee in dit forum, vooral op zoek naar de don't en do's in New York en heb me dan nu ook aangemeld om vragen te stellen.
Lannie
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Even voorstellen Lannie
Welkom op het Forum