Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bart stelt zich voor
Bart stelt zich voor
Dag allen,
Via deze site op het idee gekomen om de eerste reis naar de US te maken samen met vriendin en de fly&drive is inmiddels zo goed als geboekt.
Het zal september worden naar het Zuidwesten. We willen van LA naar Las Vegas en via SF weer terug naar LA.
De complete opzet van de reis zal ik ergens anders posten zodat ik hierover wat ideetjes kan uitwisselen.
Ik ben denk ik met velen zeer verheugd met dit forum want dit is echt de uitkomst voor eenieder die erover denkt om de oversteek te maken.
Tot horens,
Bart
Via deze site op het idee gekomen om de eerste reis naar de US te maken samen met vriendin en de fly&drive is inmiddels zo goed als geboekt.
Het zal september worden naar het Zuidwesten. We willen van LA naar Las Vegas en via SF weer terug naar LA.
De complete opzet van de reis zal ik ergens anders posten zodat ik hierover wat ideetjes kan uitwisselen.
Ik ben denk ik met velen zeer verheugd met dit forum want dit is echt de uitkomst voor eenieder die erover denkt om de oversteek te maken.
Tot horens,
Bart
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Bart stelt zich voor
Hoi Bart,
welkom op het forum en veel plezier met het voorbereiden van jullie reis.
welkom op het forum en veel plezier met het voorbereiden van jullie reis.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Bart stelt zich voor
Welkom op het forum