Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
introductie joyce1981
introductie joyce1981
Hallo allemaal mijn naam is joyce 31 jaar woonachtig in nederland en wil emigreren naar houston texas samen met mijn man en drie kinderen 

- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: introductie
Welkom op het forum; heb je de topics over emigratie al doorgenomen?
Je kan niet zo makkelijk (meer) emigreren naar de USA.
Je kan niet zo makkelijk (meer) emigreren naar de USA.
Ik ben inderdaad de topics aan het doorlezen.
Ik weet dat emmigratie tegenwoordig zeer moeizaam gaat maar mijn man wil via zijn bedrijf maersk in nederland overgaan op een functie binnen een zusterbedrijf van maersk in houston.
Daar is hij momenteel mee bezig en wij hopen dat via een uitwisselingsprogramma emigratie mogelijk is voor ons.
Ik weet dat emmigratie tegenwoordig zeer moeizaam gaat maar mijn man wil via zijn bedrijf maersk in nederland overgaan op een functie binnen een zusterbedrijf van maersk in houston.
Daar is hij momenteel mee bezig en wij hopen dat via een uitwisselingsprogramma emigratie mogelijk is voor ons.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Als je man via zijn werkgever naar de USA kan, zijn er inderdaad mogelijkheden; welke voorwaarden er dan gelden, kan mede-forummer Hockey haarfijn uitleggen 

Hi - open straks een topic in Emigratie naar de US, dan kunnen we daar vragen beantwoorden, ideeën aandragen.
Hebben jullie in het achterhoofd definitief naar de US te komen ?
Hebben jullie in het achterhoofd definitief naar de US te komen ?
we willen inderdaad permanent verhuizen, maar ik moet wel zeker zijn dat er via het bedrijf dingen goed geregeld worden.
wij houden iedergeval ons koophuis aan tot er zekerheid is tot permanent verblijf.
ik zal vandaag je topic bekijken .
wij houden iedergeval ons koophuis aan tot er zekerheid is tot permanent verblijf.
ik zal vandaag je topic bekijken .
Hi - Ik heb het niet goed uitgelegd denk ik. Ik bedoelde dat er een speciaal forum is hier op AA web site voor emigratie naar de US (en een voor tijdelijk verblijf). Daar zijn topics geopend door andere forummers die naar de US gaan of willen gaan voor wonen/werken. In die topics zullen al veel van je vragen beantwoord worden. Heb je specifieke vragen, dan kun je daar een eigen topic openen. Zie ik je daar ?