Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

bvbeilen (Benjamin) stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
bvbeilen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

bvbeilen (Benjamin) stelt zich voor

Bericht door bvbeilen »

Hi,

Na al eens wat informatie van de site gehaald te hebben nu maar aangemeld om me te kunnen doen op dit forum :)

2007 voor het eerst naar Amerika geweest om drie weken te studeren aan de Ohio University in Athens (voor mijn toenmalige werkgever), in een van de vrije weekenden hebben we toen een roadtrip gemaakt naar Washington DC. Ik was toch op slag wel erg weg van Amerika.. Zowel van de mensen als van de natuur en de steden..

2008 naar Las Vegas geweest, te weinig gezien van de omgeving.. te veel poker gespeeld..

2011 in September met mijn vriendin een roadtrip (20 dagen) gemaakt door west Amerika werkelijk FANTASTISCH, zelf georganiseerd!!

2012 (volgende week) citytrip naar New York

2013 (planning) om klein stukje Canada en Oost amerika te doen

Met name voor de trip volgend jaar zal ik toch wel veel neuzen op de website en op het Forum zoeken naar de verhalen :) en natuurlijk wil ik ook een bijdrage leveren aan anderen ..
Afbeelding
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: bvbeilen (Benjamin) stelt zich voor

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum :thumbup:
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door analogkid »

Welkom op het forum. Wij gaan deze zomer oost canada en een stukje Amerika doen, dus misschien heb je iets aan het reisverslag wat wij zullen gaan bijhouden.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
bvbeilen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bvbeilen »

analogkid schreef:Welkom op het forum. Wij gaan deze zomer oost canada en een stukje Amerika doen, dus misschien heb je iets aan het reisverslag wat wij zullen gaan bijhouden.
Super.. net even jullie blog van NY gelezen erg leuk..ga ook zeker jullie nieuwe blog volgen!!
Afbeelding
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Benjamin, Afbeelding op dit forum.
Ik moet jullie reisblog nog lezen en ik ga jullie vast en zeker volgen wanneer jullie dit jaar gaan.
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer