Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoi, Saskia stelt zich voor!
-
- Amerika-newbie
Hoi, Saskia stelt zich voor!
Hoi!
Ik heet Saskia en woon al bijna 10 jaar in de VS... dus sorry als mijn nederlands niet echt klopt. Mijn vader kreeg hier een baan (hij zou eerst met Organon naar New Jersey gaan, maar dat ging niet door op het laatste moment) in 2002. Ik was toen 14, en begon net met high school. Sindsdien ben ik ook naar universiteit gegaan in New Jersey en daarna heb ik mijn masters gedaan in Salt Lake City. Ik ben nu verloofd met een Amerikaan, en hij wil altijd weer nieuwe nederlandse woordjes leren. Ik heb trouwens sinds 2008 mijn green card, dus ik ben nog geen Amerikaanse.
Ik heet Saskia en woon al bijna 10 jaar in de VS... dus sorry als mijn nederlands niet echt klopt. Mijn vader kreeg hier een baan (hij zou eerst met Organon naar New Jersey gaan, maar dat ging niet door op het laatste moment) in 2002. Ik was toen 14, en begon net met high school. Sindsdien ben ik ook naar universiteit gegaan in New Jersey en daarna heb ik mijn masters gedaan in Salt Lake City. Ik ben nu verloofd met een Amerikaan, en hij wil altijd weer nieuwe nederlandse woordjes leren. Ik heb trouwens sinds 2008 mijn green card, dus ik ben nog geen Amerikaanse.
Re: Hoi, Saskia stelt zich voor!
Hallo Saskia, wees welkom.
- Hansi1959
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Welkom Saskia,
Met je Nederlands is nog niets mis
Met je Nederlands is nog niets mis

No guts, no glory!
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Hoi Saskia,
op dit forum.
Met je Nederlands is inderdaad niks mis mee, je hebt het nog niet verleerd.
Heel veel succes op het vervolg van je green card.

Met je Nederlands is inderdaad niks mis mee, je hebt het nog niet verleerd.
Heel veel succes op het vervolg van je green card.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022