Na wat rondgekeken te hebben toch maar besloten me aan te melden, want ik zit vol met vragen.
Wel zo netjes om me even voor te stellen dus

De naam is Marjon, 25 jaar en woon samen met mijn vriend Aran in het knusse Geertruidenberg (NB).
Eigenlijk geen Brabander, maar ben geboren en getogen in Vlissingen (Zld).
Ben in het dagelijks leven bezig met 3 baantjes. Heb mijn eigen 'High Tea catering' bedrijfje. En werk parttime bij een slijterij en bij de Efteling.
Over dat laatste gesproken. Attractieparken zijn mijn grootste hobby. Daarnaast kook ik graag, fotografeer ik en ben paarden liefhebster. (Helaas geen eigen paard meer)
Vanwege de attractieparken was het mijn droom om sowieso eens naar Florida te gaan. En die droom hebben we afgelopen december verwezenlijkt.
We zijn 13 dagen weg geweest en daarvan hebben we 5 dagen benut om 8 'themeparks' te bezoeken.
Daarnaast was de andere droom om een bezoekje te brengen aan de 'Highlights' van het zuidwesten.
Dit reisje is inmiddels ook geboekt, en in mei vertrekken wij met het vliegtuig naar L.A.
(Waar Disneyland ook op het programma staat

Dit zijn wij: Niet op z'n charmants maar goed. Met op de achtergrond Hogwarts in The Wizarding World of Harry Potter in Universal Island of Adventure.