Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw: Marjon

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
_Marjon_
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Nieuw: Marjon

Bericht door _Marjon_ »

Hallo allemaal,

Na wat rondgekeken te hebben toch maar besloten me aan te melden, want ik zit vol met vragen.
Wel zo netjes om me even voor te stellen dus ;).

De naam is Marjon, 25 jaar en woon samen met mijn vriend Aran in het knusse Geertruidenberg (NB).
Eigenlijk geen Brabander, maar ben geboren en getogen in Vlissingen (Zld).

Ben in het dagelijks leven bezig met 3 baantjes. Heb mijn eigen 'High Tea catering' bedrijfje. En werk parttime bij een slijterij en bij de Efteling.
Over dat laatste gesproken. Attractieparken zijn mijn grootste hobby. Daarnaast kook ik graag, fotografeer ik en ben paarden liefhebster. (Helaas geen eigen paard meer)

Vanwege de attractieparken was het mijn droom om sowieso eens naar Florida te gaan. En die droom hebben we afgelopen december verwezenlijkt.
We zijn 13 dagen weg geweest en daarvan hebben we 5 dagen benut om 8 'themeparks' te bezoeken.

Daarnaast was de andere droom om een bezoekje te brengen aan de 'Highlights' van het zuidwesten.
Dit reisje is inmiddels ook geboekt, en in mei vertrekken wij met het vliegtuig naar L.A.
(Waar Disneyland ook op het programma staat :D)

Dit zijn wij: Niet op z'n charmants maar goed. Met op de achtergrond Hogwarts in The Wizarding World of Harry Potter in Universal Island of Adventure.
Afbeelding
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Nieuw: Marjon

Bericht door SpaceAce »

Heel hartelijk welkom op dit - verslavende - forum :)

Leuke hobby! Dat is namelijk ook één van onze grotere hobby's :D We hebben al redelijk wat pretparken bezocht in Amerika (en Florida zelfs meerdere malen. Werkt verslavend, dat Orlando!)
Vorig jaar zijn we van Denver naar Houston gereden met 10 pretparken (en een boardwalk) op de planning. In 2010 zijn we van Chicago naar Atlanta gereden, met 9 pretparken op de planning en in 2006 hebben we een rondje Noordoosten gedaan met 11 parken.

Aankomende vakantie gaan we naar het Noordwesten, met maar 5 pretparken (en een boardwalk) op de planning. Helaas maar weinig aanbod daar wat betreft dit soort parken :(
Maar juist wel weer veel natuur! Gaan we eens kijken of we daar ook verslaafd aan kunnen raken :lol:

Dus ik weet exact waar je liefde zit ;)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
_Marjon_
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Nieuw: Marjon

Bericht door _Marjon_ »

Haha jee een lotgenoot!

Nou ja mijn vriend vind het allemaal minder hoor, die gaat braaf mee, en heeft ook zijn abonnementje op de Efteling maar verder niet.
Ik hoop dat ik ooit nog eens terug mag naar Orlando, maar daar kan ik alleen maar van dromen verwacht ik.
Ben in ieder geval al bij dat ik naar Disneyland mag in Anaheim. En hopelijk staat er dit jaar ook in Europa nog het e.e.a. op de planning.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer