Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw: famTess

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
famTess
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Nieuw: famTess

Bericht door famTess »

Hello everyone,
Ook wij zijn nieuw op dit forum. de fam. Tesselaar. Afgelopen december 25 jaar getrouwd en daarom als droomreis naar de VSA, met de kinderen 4 weken op reis.(Twee mannen: 1 wordt tijdens de reis 18 en 1 van 15 jaar). Op dit moment druk bezig de route in te plannen. De reis is al wel vastgelegd. We starten in Las Vegas, dan 10 dagen camper, retour in Las Vegas en dan via San Francisco naar LA om vandaaruit weer richting huis te gaan.
Ook hier nog vele vragen en tips altijd welkom. Dus vandaar nu vast heel vaak op dit forum te vinden :P .

Nog in twijfel of we alles moeten vastleggen of hier en daar op de bonnefooi. We gaan heel veel lezen van al jullie ervaringen en genieten nu al van de voorpret.
Nog maar 5 1/2 maand, het aftellen is begonnen.

gr famTess
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Nieuw: famTess

Bericht door Aricon »

Hallo famTess,

Welkom op het forum. Veel plezier gewenst met de voorbereidingen van jullie reis.
iMoon
Amerika-ontdekker

Bericht door iMoon »

Hallo familie Tesselaar,
Wat leuk dat jullie ook 4 weken met 2 tieners door Zuidwest USA reizen! Het afgelopen weekend ben ik erg geschrokken van hoeveel al vol zit! Of dat voor kampeerplaatsen ook geldt, weet ik niet maar ik zou er maar niet te lang mee wachten.

monique
famTess
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door famTess »

Hoi Imoon,

Leuk jullie dus ook. Wanneer gaan jullie?? We hebben net in ieder geval alle campgrounds geregeld maar in de Grand Canyon zat onze voorkeur al vol. Is dus nu maar een back to basic campplaats geworden. Gelukkig zitten we in een camper en niet in een klein tentje, want camperen in niet echt ons ding haha (en daar blijven we zelfs 3 nachten) Maar ja wel midden in de Canyon dus dat maakt hopelijk veel goed.
Nu nog een stuk of 15 motels, zal wel weer een heel weekend computeren worden.
iMoon
Amerika-ontdekker

Bericht door iMoon »

Wij gaan vanaf 6 juli. En jullie?
Lekker idee dat alle campgrounds zijn geregeld, lijkt me. En van weekends computeren weet ik alles af haha
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer