Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hallo allemaal! : Elsje1234
Hallo allemaal! : Elsje1234
Hallo allemaal, ik zal mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Els en ik ben samen met mijn man ongeveer 17 jaar geleden voor het eerst naar het Zuid Westen van de VS geweest. 15 jaar later (2 jaar geleden dus) hebben wij ongeveer dezelfde rondreis opnieuw gemaakt maar toen met onze kinderen. Dit is super goed bevallen. Vandaar dat we dit jaar weer een reis hebben gepland voor a.s. juli/augustus naar het noord oosten van Amerika. De komende maanden zal ik dus vaak op deze site/dit forum te vinden zijn om te spieden naar tips etc. voor onze aanstaande vakantie. De bedoeling is natuurlijk een goede combi te maken van mooie, leuke en interessante dingen voor ons en tegelijkertijd ook voor onze 2 pubers er een leuke reis van te maken. Een hele uitdaging denk ik, maar zeker goed mogelijk volgens mij. Mochten er mensen zijn met tips over Cape Cod, Boston, Bar Harbor, White Mountains, Montreal, Burlington en natuurlijk New York dan houd ik mij graag aanbevolen.
groetjes van Els
groetjes van Els
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Hallo allemaal!
Hallo Els,
Welkom op het forum.
Ik zie dat je het Noordoosten forum ook al hebt gevonden. Je zult hier veel informatie vinden die je zal helpen bij de voorbereiding van jullie reis.
En als je vastloopt met je route, of andere vragen hebt, stel ze daar gerust. Je zult ongetwijfeld antwoorden krijgen die je weer verder gaan helpen.
Welkom op het forum.

Ik zie dat je het Noordoosten forum ook al hebt gevonden. Je zult hier veel informatie vinden die je zal helpen bij de voorbereiding van jullie reis.
En als je vastloopt met je route, of andere vragen hebt, stel ze daar gerust. Je zult ongetwijfeld antwoorden krijgen die je weer verder gaan helpen.