Mercitjes voor je reactie !
Dat van alles uitleggen komt beetje voort van het Disneyforum waar ik dikwijls op lees en soms actief op reageer.
Maar man man wat zijn ze daar soms agressief op elkaar, iemand afsnauwen is daar de normaalste zaak
van de wereld.
Doordat ik hier nieuw ben weet ik nog niet hoe de sfeer op dit forum zit en wil vooral niet op zere tenen trappen.
Het grootste probleem met opa en zijn mobiliteit is dat hij het niet geweten wilt hebben, dus als ik met
een rolstoel zal afkomen bliksemt hij me neer vrees ik,hihi.
Dus wordt het afwachten hoe het verloopt ter plekke en desnoods zullen we veel op bussen rondritten doen.
Ik wist dit op voorhand en weet dat dit soms belemmeringen zal opleggen voor wat we willen zien maar dat
heb ik ervoor over.
Ben al blij voor hen dat ze toch eens Amerika gaan zien en meemaken.
Ook voor mijn zoontje is dit een reis die hij zich altijd zal herinneren en aan zal terugdenken
en zeker omdat hij zeer close is met zijn oma.
Dan heb ik die kleine mankementjes ervoor over!
Wat Anaheim betreft vrees ik dat het grootste probleem de drukte en de wachttijden zullen zijn.
We kunnen wel een speciale pas gaan ophalen wegens zijn ASS maar heb al gelezen dat iedereen dit vrijuit
kan doen zodat de rijen niet echt korter worden en het is juist de wachttijden die hem zeer onrustig maken.
Is niet echt een oplossing voor dus, en wat attractie's betreft, we zijn al goe dgetraind van in Parijs