Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Lynnekuh

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Lynnekuh
Amerika-newbie

Even voorstellen: Lynnekuh

Bericht door Lynnekuh »

Hallo allemaal,

Ik ben Lynn, 27 jaar en woonachtig in het mooie Brabant . Deze zomer gaan mijn vriend en ik voor het eerst naar Amerika. We vliegen 13 Juli naar LA en 3 Augustus vanuit LA weer naar huis. Deze 3 weken reizen we met een huurauto naar Palm Springs, Kingman, Grand Canyon, Page, Lake Powell, National Monument, Moab, Torrey, Bryce Canyon NP, Zion NP, Las Vegas, Death Valley, Mammoth Lakes, Yosemite NP, Oakhurst, San Francisco, San Luis Obispo en dan weer terug naar LA. Tips met do's en don'ts voor onze reis zijn altijd welkom, ik zal ons reisschema nog even in het subforum: Zuidwesten (reisschema's en routeplanning) vermelden.

Erg fijn forum hier, ik heb al veel info kunnen vinden en kunnen gebruiken in de planning van onze reis!

Groetjes Lynn
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Even voorstellen!!

Bericht door markro »

Welkom op het forum. Jij hebt de route die jullie gaan maken al geplaatst in het zuidwestensubforum zie ik.
Jullie gaan een mooie reis maken. Succes met de voorbereidingen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer