Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen.. RobinH

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
RobinH
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Even voorstellen.. RobinH

Bericht door RobinH »

Hallo allemaal,

Even voorstellen hier. Ik ben Robin, 23 jaar oud en verliefd op Amerika. ;)

Ik heb al vaak gebruik gemaakt van deze website en ook vaak het forum bezocht en gelezen. In 2007 ben ik voor het eerst naar de USA geweest voor een "standaard" roadtrip. Dat wil zeggen; LA, SF, Yosemite, San Diego, Grand Canyon, Las Vegas, etc. In 2009 zijn we weer een roadtrip gaan doen daar. Toen naar o.a. Yellowstone, SF, Monterey, Las Vegas en New Mexico. In 2011 vervolgens nóg een keer een roadtrip gedaan en toen o.a. Monument Valley en Las Vegas bekeken. (Ja, ik ben fan van Las Vegas. ;)) Na deze roadtrip heb ik mijn ouders gedag gezegd en ben ik een halfjaar gaan studeren in Flagstaff. Ik heb daar zo van genoten dat ik zeker weer terug wilde. Helaas in 2012 niks van gekomen, maar daar moet in 2013 (in oktober om specifiek te zijn) verandering in komen! Zal nog wel even een topic aanmaken daarover. :)

Dat was hem wel voor nu, ik ga een ander topic openen en verder rondkijken op het forum. :)

Robin
Volgende reis: 8 mei 2015 - 24 mei 2015:
New York City, Philadelphia, Washington D.C., Lancaster, Niagara Falls, Deerfield, Boston, New York City.
harryvanrooy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Even voorstellen.. RobinH

Bericht door harryvanrooy »

Hey Robin, ain't nothing wrong with Vegas, maar er is zoveel meer te beleven in Amerika. Probeer een het zuiden, is heel anders en heel gastvrij, New Orleans is ook wel goed, kun je ook gokken en ( zwaar) feesten, ga naar Frenchmen street voor een leuke avond :D :evil: maar hou rekening met het klimaat, niet in de zomer. Ga in April of november, Oktober is ook wel super. Laat me iets weten over je avonturen in NOLA
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer