Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuw: Lindje67
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Nieuw: Lindje67
Hoi allemaal,
Mijn naam is Linda, bijna 46 en heb mijzelf vandaag op dit forum aangemeld.
Ik ben nu 5 keer in de States geweest. 2x New York, 2x Florida en 1x Californië.
Nummer 6 komt er aan.
Van Washington ri Nashville om via de Route 61 (de bluesroute) naar New Orleans te rijden en weer terug naar Washington.
Ben benieuwd wat ik allemaal ga lezen op dit forum
Greetz
Linda
Mijn naam is Linda, bijna 46 en heb mijzelf vandaag op dit forum aangemeld.
Ik ben nu 5 keer in de States geweest. 2x New York, 2x Florida en 1x Californië.
Nummer 6 komt er aan.
Van Washington ri Nashville om via de Route 61 (de bluesroute) naar New Orleans te rijden en weer terug naar Washington.
Ben benieuwd wat ik allemaal ga lezen op dit forum
Greetz
Linda
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Nieuw: Lindje67
Hallo Linda,
Welkom op het forum. Ik zal je vast verklappen wat je hier allemaal gaat lezen. Heeeel veel informatie en leuke tips die je kunt gebruiken om je reis samen te stellen. En veel vragen van mensen die ook bezig zijn die ene, fantastische reis voor te bereiden. Dus wellicht kun je zelf tips geven over New York, Florida en Californië.
Veel plezier gewenst op dit mooie forum.
Welkom op het forum. Ik zal je vast verklappen wat je hier allemaal gaat lezen. Heeeel veel informatie en leuke tips die je kunt gebruiken om je reis samen te stellen. En veel vragen van mensen die ook bezig zijn die ene, fantastische reis voor te bereiden. Dus wellicht kun je zelf tips geven over New York, Florida en Californië.
Veel plezier gewenst op dit mooie forum.