Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nok, Nok: Arno71 has entered the building

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Arno71
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 14

Nok, Nok: Arno71 has entered the building

Bericht door Arno71 »

Ondanks dat ik van het bestaan wist van dit forum en zo af en toe wat bruikbare informatie heb gevonden is het netjes voorstellen erbij in geschoten.
Bij deze een bescheiden inhaal slag :wink:

Ik ben Arno, 42 jaar en woonachtig in het hoge noorden van Nederland.
Mijn "rugzakje" met vakantie en werk ervaringen in de VS (en Canada) is al redelijk gevuld maar er kan nog meer bij!
Voor mijn werk heb ik diverse leuke plekken mogen bezoeken in de VS waarvan ik later een aantal samen met mijn vrouw heb overgedaan middels diverse rondreizen.

Momenteel ben ik zoekende naar info m.b.t. het huren van een woning in Florida nabij Pensacola waarbij het de bedoeling is om ongeveer een jaartje daar te blijven alvorens naar een andere staat te verhuizen. M.a.w. ik ga me even verder in lezen en genieten van wat foto's van anderen.
Ik zal daar tevens een paar foto's posten van mijn rondreis door Californië en Nevada van vorig jaar.
Volg je hart, want dat klopt.

Afbeelding Afbeelding
USInsider
Amerika-expert

Re: Nok, Nok: Arno71 has entered the building

Bericht door USInsider »

Hi - welkom op het AA forum !
Mbt. je verhuizing naar FL - wat voor verblijfsvergunning heb je ?
Arno71
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Nok, Nok: Arno71 has entered the building

Bericht door Arno71 »

NATO 2-visum
Volg je hart, want dat klopt.

Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer