Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hi even voorstellen: Han Pronk

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Han Pronk
Amerika-ontdekker

Hi even voorstellen: Han Pronk

Bericht door Han Pronk »

Mijn naam is Han en samen met mijn vrouw Ellen maken wij al zo'n 27jaar reizen naar Amerika, Alaska en Canada.
Onze voorkeur gaat uit naar de westelijke staten waar wij het liefst met ons tentje de woestijnen in trekken en zo'n beetje de meeste parken al bezocht hebben.
Je kan wat last hebben van de beesten, zoals beren, spinnen en slangen maar werkelijk camperen is hier echt een aanrader.
Zo tegen het donker kampvuur aan lekker onderuit zitten op je stoeltje en kijken naar de ondergaande zon, stilte en rust wat wil je nog meer.
Onze tweede hobby is zeilen,wij hebben een zeilboot in Victoria op Vancouver island liggen waarmee wij richting Alaska varen ook dit is een aanrader.
Mochten jullie vragen hebben,wij horen ze graag en zij die bijna naar de US gaan een hele fijne vakantie en dat gaat zeker lukken.
tosca
Amerika-expert

Re: Hi even voorstellen.

Bericht door tosca »

Welkom Han!
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Hi even voorstellen: Han Pronk

Bericht door Aricon »

Hallo Han, welkom op het forum.

Iemand die een zeilboot in Victoria heeft liggen ben ik nog niet tegengekomen hier. Het lijkt me echt fantastisch om met je eigen zeilboot richting Alaska te varen. De rust op het water... de natuur langs de kust ... wat moet dat geweldig zijn!

Veel plezier gewenst op het forum. Je hebt vast genoeg tips voor mensen die het westen van de USA en Canada willen bezoeken. :thumbup:
Han Pronk
Amerika-ontdekker

Bericht door Han Pronk »

HI Aricon dank je voor de leuke reactie.
Ja zeilen vanuit Victoria is zeker leuk, maar rust op deze wateren nee dat zal je niet gauw tegen komen.
Hoge golfslag meestal veel wind en water niet warmer dan 5 graden maakt het niet makkelijk maar wel heel leuk.
Als er mensen zijn die hier over of kamperen(en dan bedoel ik een tentje en geen motorhome) in de US,Alaska of Canada iets willen weten ik vertel er graag over.
Gr Han
USA2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door USA2004 »

Welkom op het forum, Han.
Bitje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Bitje »

Hoi Han,

welkom! Op het forum ben ik ook nog vrij vers, en wat betreft de VS ook nog aardig. We denken erover om volgend jaar (zomervakantie) met de kinderen (dan 9 en 7) naar de VS te gaan, van Chicago naar beneden (eerst nog in Indiana bij wat familie langs) en dan via Atlanta weer terug te vliegen. De route staat nog niet vast, wel dat we gaan kamperen. Alleen, gaan we dat met de tent doen, of met een camper? Dat eerste heeft onze voorkeur, maar we zijn nog aan het bekijken hoe en wat. Tips zijn voor ons altijd welkom!

Groeten,

Bianca
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer