Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NielsW stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
NielsW
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

NielsW stelt zich voor

Bericht door NielsW »

Na veel te hebben gelezen op dit forum vond ik het wel eens tijd om me eens te registreren en mijn ervaringen en/of vragen kwijt te kunnen.

Mijn naam is dus Niels zoals de username doet vermoeden en ik ben een regelmatige bezoeker van de states sinds onze huwelijksreis 3 jaar geleden.
De trip is toen begonnen in Florida (Miami -> Key West -> Frt Meyers Beach -> Orlando -> West Palm Beach -> Miami).
Ik kan zeggen dat ik daar het virus wel heb opgepakt en ben daarna nog naar Washington (2011) en Las Vegas (2013) geweest.
Gezien het Forum waarop ik destijds actief was alleen over 1 staat gaat dacht ik gezien mijn reisschema dat ik hier meer kan leren/bijdragen.
De plannen die op de rit staan voor 2014 zijn San Francisco, Los Angeles, Prismo Beach, Las Vegas (weer), New York, Philadeplia en Washington (weer). Uiteraard niet allemaal op hetzelfde moment :).

Nu ben ik een fan van priceline boeken en hotels gaat op zich prima. Zal mijn ervaringen daarvan ook op dit forum achterlaten.
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: NielsW stelt zich voor

Bericht door Aricon »

Hoi Niels, welkom op het forum.
Je hebt dus ook het virus te pakken. Net als heel veel mensen hier. En ik kan je uit ervaring vertellen dat het een heel hardnekkig virus is. Eigenlijk gaat het maar zelden weer weg. :wink:

Heel veel plezier gewenst met de voorbereidingen van jullie toekomstige reizen!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer