Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even Voorstellen:Ron24

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
ron24
Amerika-ontdekker

Even Voorstellen:Ron24

Bericht door ron24 »

Hallo allemaal!

Toch maar besloten om mij aan te melden.Ik bekijk deze site dagelijks.en ik ben behoorlijk Amerika gek.

14 September ga ik naar New York.Dit is echt lettelijk een droom van mij.Ben er nog nooit geweest en heb nog nooit gevlogen(wel in een klein vliegtuigje)Ik heb er enorm veel zin in.En heb alle onderwerpen bijna gelezen.Toch heb ik nog wat vragen maar dit komt wel.

Ik ben helemaal gek van Films enz,Dus ik denk dat ik mijn hart wel kan ophalen in New York

Groetjes Ron
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ron, ik vind het leuk dat je even de moeite doet om je voor te stellen. Zelf ben ik nog nooit in New York geweest, maar het lijkt me inderdaad wel een heel knappe stad! Chicago is trouwens ook een aanrader!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Ron.

:welcome: op het forum. Fijn dat je droom eindelijk uit gaat komen.

Marjon
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Voor films kun je tegenwoordig inderdaad aardig terecht in New York.

Ga eens naar Tribeca (Triangle below Canal Street) -- Robert de Niro organiseert daar elk jaar een filmfestival en heeft er een restaurant -- en Soho en de East Village (van Fifth Avenue richting East River).

Op Houston (op z'n Nederlands uitspreken! echte Newyorkers zeggen Hauston, NIET youston) Street, vlak bij Broadway is de Angelika bioscoop (als ik me goed herinner, kijk anders in de Village Voice -- een geweldige bron voor mensen die wel film en theater willen zien, maar niet al te vaak $100 voor een kaartje Boradway kunnen neerleggen), waar veel experimentelere films vertoond worden.

Loop eens binnen bij New York University (rondom Washington Square in de Village). Die heeft een beroemde filmschool. Die ook zomercursussen heeft. Misschien iets voor volgend jaar (je zult waarschijnlijk zo lang moeten sparen!).

Veel plezier.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer