Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw lid: suikerstuutje (ontdekkingsreis)

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
suikerstuutje
Amerika-newbie

Nieuw lid: suikerstuutje (ontdekkingsreis)

Bericht door suikerstuutje »

Hoi,

Ik ben hier nieuw namens ons gezin, 4 personen, ik werk als werkvoorbereider in Groningen, m'n vrouw als Kapster en we hebben 2 dochters 21 en 17...
We wonen in een klein dorpje net NO van de stad Groningen,
Onze wens..over (3 a 4 jaar vanaf nu) willen we graag een rondreis door Amerika gaan maken, en we zoeken hier dus de info en tips die onze wens kan gaan vormgeven.
Budget en alle bijkomende zaken zullen we hopelijk hier met jullie steun gaan vinden.... :thumbup:
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Nieuw lid (ontdekkingsreis)

Bericht door Aricon »

Hallo suikerstuutje, welkom op het forum. Ik vind het altijd weer leuk om een medegroninger te verwelkomen. :thumbup:

Wat een mooi vooruitzicht, een reis naar Amerika. Al duurt het nog lang, de voorpret is al ontzettend leuk.

Veel plezier gewenst op het forum en met de voorbereidingen van jullie reis.
suikerstuutje
Amerika-newbie

Re: Nieuw lid (ontdekkingsreis)

Bericht door suikerstuutje »

Bedankt, ja wensen zijn er altijd geweest, maar ben erg ziek geweest en nu na 2 jaar durf ik het aan, we gaan sowieso.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer