Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

RemcoQuak stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
RemcoQuak
Amerika-newbie

RemcoQuak stelt zich voor

Bericht door RemcoQuak »

Hoi allemaal,

Ik heb mij zojuist op het forum aangemeld na enige weken al rondgekeken te hebben.
Het is nog een heel eind weg, maar over 3 jaar (2017) willen we met ons zoontje een rondreis door het Zuid Westen gaan maken. Met de camper! Ik ben helemaal geen kampeerder, dus heb ook overwogen om het rondje met de auto te doen. Het idee van leven uit een koffer trekt me alleen niet, terwijl je met de camper je huis eigenlijk bij je hebt!
De planning is om een hele maand uit te trekken voor de reis. We zitten op dit moment te denken aan de maand mei.

Drie jaar is nog een eind weg, maar ons zoontje is dan 4,5jr en dus nog niet leerplichtig. Dan kunnen we er dus mooi nog een maand tussenuit in het voorseizoen! Waarom ik al zo ver vantevoren aan het kijken ben heeft vooral te maken met een inschatting van de kosten. Ik heb nog nooit een camperreis gedaan en we zijn nog nooit in Amerika geweest. Inmiddels heb ik na wat rondkijken op dit forum wel een beeld van het kostenplaatje.

Ik zit nog even te wachten op de nieuwe Lannoo reisgids van het Zuid Westen. Dan ga ik eens proberen een route in elkaar te draaien. Daarna gaat het hele plan weer even de koelkast in om zo af en toe even opnieuw bekeken te worden!

Ik wil alvast iedereen bedanken voor alle info die ik al van dit forum heb kunnen 'pikken'!

Remco
sharon-vb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: RemcoQuak stelt zich voor

Bericht door sharon-vb »

Welkom op het forum Remco!
Je hebt ruim de tijd om alles voor te bereiden en te plannen.
Succes en veel plezier met het in elkaar zetten van de route. Er staan al heel veel routes op het forum, je zult er vast veel aan hebben.

Groetjes Sharon.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer