Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Carin74 is new here.....

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Carin74
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Carin74 is new here.....

Bericht door Carin74 »

Hallo Allemaal.

Als eerste wil ik even kwijt dat dit soort forums zooooo nuttig zijn (mits er serieus en niet als kleuter gereageerd wordt) en ben dan ook blij dat m'n plannen de komende tijd steeds meer vorm zullen gaan krijgen met oa de hulp van you guy's!! :thumbup:
Mijn naam is Carin, ben 40 jaar en woonachtig in t mooie Brabant. Wij (mijn partner en ik) hebben als hobby ; -vakanties-. :lol: Gaan, als t financieel haalbaar is, twee keer per jaar weg. Echter is daar de USA nog niet onderdeel van geweest. Maarrrrr.......volgend jaar gaat dat gebeuren!!!
Vandaar dus mijn registratie alhier om goede adviezen te krijgen en me vol te zuigen met info van jullie als al ervaren reiziger in de VS. Wij zijn altijd van 'de goede voorbereidingen' en zijn dan ook al volop bezig met onze reis naar Florida volgend jaar. (oa de hele Capitoolgids doorgespit terwijl ik op het prachtige Zakynthos op vakantie was :lol: )
Ik heb al heel wat topics doorgespit hier, maar er rijzen nog zat vragen op....
Dus zetten jullie je maar schrap!
Helaas kan ik nog niet veel betekenen voor jullie ( behalve voor andere bestemmingen, maar daar is dit niet the place to be voor) Maar dat wordt mogelijk na onze reis wel anders.

Houdoe
Carin
First time Florida in 2015
Gabbyxx
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Carin74 is new here.....

Bericht door Gabbyxx »

Welkom op het forum! en heel veel plezier met de voorbereidingen voor jullie reis volgend jaar :)
04-03-14 -> K1 visa goedgekeurd.
19-05-15 -> 2 jaar GC goedgekeurd.
20-03-17 -> Aanvraag I-751 gestart (ROC).
06-10-18 -> 10 jaar GC ontvangen.
31-12-19-> Officieel Amerikaan geworden
Carin74
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Carin74 is new here.....

Bericht door Carin74 »

Thnx :thumbup:

Carin
First time Florida in 2015
gahoogenboog
Amerikafan