Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mary stelt zich voor
Mary stelt zich voor
Hallo allemaal,
Eigenlijk ben ik al een tijd lid. Maar omdat ik graag een routekaartje wil aanvragen zal ik mij alsnog netjes voorstellen.
Ik ben Mary en ga in september voor 3 weken een rondreis door west amerika maken met mijn vriend.
We hebben een camper gehuurd en de voorbereidingen zijn in volle gang.
5 jaar geleden ben ik voor het eerst in Amerika geweest. Een week New York en daarna een week Texas.
Ik zal nog vaker online zijn op dit forum want er staan zoveel tips en ervaringen op, echt heel fijn.
Groetjes Mary
Eigenlijk ben ik al een tijd lid. Maar omdat ik graag een routekaartje wil aanvragen zal ik mij alsnog netjes voorstellen.
Ik ben Mary en ga in september voor 3 weken een rondreis door west amerika maken met mijn vriend.
We hebben een camper gehuurd en de voorbereidingen zijn in volle gang.
5 jaar geleden ben ik voor het eerst in Amerika geweest. Een week New York en daarna een week Texas.
Ik zal nog vaker online zijn op dit forum want er staan zoveel tips en ervaringen op, echt heel fijn.
Groetjes Mary
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Mary stelt zich voor
Toch wel een beetje nieuw want pas sinds dit jaar echt actief zie ik.
Dus alsnog welkom op het forum!
Marianne (die zich nog steeds niet voorgesteld heeft)

Marianne (die zich nog steeds niet voorgesteld heeft)
Re: Mary stelt zich voor
Welkom Mary!