Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Newbie Marloes_ stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Marloes_
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Newbie Marloes_ stelt zich voor

Bericht door Marloes_ »

Graag stel ik me even voor als nieuweling :)

Ik ben Marloes, 27 jaar en volgend jaar eind augustus/september zijn mijn vriend en ik van plan om 5 weken door Amerika te reizen. Aangezien ik al heel wat uurtjes op het forum van alles heb gelezen en onze plannen nu aardig concreet aan het worden zijn, vond ik het hoog tijd om me hier aan te melden.
Over twee weken zijn de retourtickets ook te boeken, dus dan gaan we alles vastleggen.

Ik zal ook nog een topic openen met onze exacte reisplanning. We zijn nog nooit in Amerika geweest, dus alle tips zijn welkom!
Grofweg wordt het Washington, NY, Yellowstone, een aantal NP's tot aan Las Vegas, dan omhoog naar San Francisco en dan via Highway 1 naar LA.

Ik hoop hier nog een hoop te leren om onze reis volgend jaar tot een groot succes te maken :D

groetjes Marloes
Afbeelding
EvelienK.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Newbie Marloes_ stelt zich voor

Bericht door EvelienK. »

Hoi Marloes,

Amerika is fantastisch!!! En je zit helemaal goed op dit forum. Er zijn hier veel mensen die veel weten over Amerika, dus het gaat goed komen met je route ;-)

Veel plezier met alle voorbereidingen!!!

Groetjes, Evelien
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer