Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Lars

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
LarsUSA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Even voorstellen: Lars

Bericht door LarsUSA »

Hallo mede forum leden,

Langs deze weg wilde ik mij graag aan jullie voorstellen. Mijn naam is Lars, ik ben 23 jaar, en dit jaar hoop ik mijn lang gekoesterde wens in vervulling te laten gaan, een langere periode wonen/reizen in Californie!

Na een lastige periode in mijn leven heb ik besloten het roer om te gooien en één van mijn grootste dromen te verwezenlijken, namelijk voor een langere periode (ongeveer een maand) naar Amerika (Californië) te gaan omstreeks juni 2015. 2 jaar geleden, na het behalen van mijn diploma had ik hetzelfde idee, maar dit is destijds niet gelukt, maar nu heb ik besloten dat de tijd rijp is! Voorafgaand aan het plaatsen van dit bericht heb ik meerdere forums bezocht en al wat informatie verzameld. Maar om van mijn droom werkelijkheid te maken ben ik jullie hulp nodig. Ik heb een nieuw bericht aangemaakt in het forum, genaamd ''Eén maand wonen/reizen in Californie''.

Alvast bedankt voor jullie hulp bij het verwezenlijken van mijn droom!

Groet, Lars :thumbup:
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Even voorstellen: Lars

Bericht door Mrvanilla »

Hallo Lars, wees welkom hier. Mooie plannen. Een maand California lijkt me heerlijk. Vergeet echter niet de prachtige natuur die in de staten om California heen liggen! In ieder geval veel plezier met voorbereiden!
Groetjes,
Daniel
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer